تکنولوژی

هوآوی اپ‌استور اختصاصی خود را معرفی کرد

پس از سامسونگ و اپل، بدون شک باید هوآوی را بزرگترین تولیدکننده اسمارت‌فون در سراسر دنیا بدانیم. اما برخلاف اپل و سامسونگ، این کمپانی از کمبود یک اپ‌استور اختصاصی برای کاربران خود رنج می‌برد. البته این حقیقت همین امروز تغییر کرد و شرکت چینی هوآوی از سرویس AppGallery رونمایی کرد. تمامی کاربران اسمارت‌فون‌های هوآوی می‌توانند این اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود دانلود و اجرا کنند و همچنین خریداران گوشی‌های P20 و P20 Pro می‌توانند از این برنامه که به صورت پیش فرض بر روی دیوایس‌هایشان نصب شده استفاده کنند.

اپلیکیشن AppGallery هوآوی از 5 تب اصلی Featured, Category, Top, Manager و Me بهره می‌برد. از آنجایی که هوآوی بزرگترین تولیدکننده اسمارت فون در چین محسوب می‌شود، بسیاری از اپلیکیشن‌های موجود در دسته‌های مختلف این برنامه نیز تنها برای بازارهای آسیایی طراحی شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به Amap، وی‌چت و QQMusic اشاره کرد. ضمنا دیگر اپلیکیشن‌ها محبوب مانند فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب هم در این استور دیده می‌شوند که احتمالا کاربران خیلی وقت پیش آنها را از پلی استور گوگل دانلود کرده‌اند.

حال باید دید سومین شرکت در زمینه فروش اسمارت‌فون در دنیا تا چه اندازه می‌تواند در زمینه ارائه اپلیکیشن‌ها از طریق اپ‌استور اختصاصی موفق باشد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا