تکنولوژی

حدس‌ها در مورد می میکس 2 اس

می میکس ۲ اس شیائومی بدون سیم شارژ خواهد شد. تقریبا شیائومی این خبر را تایید کرده است. عکس جدیدی از تیزر می میکس ۲ اس بر روی حساب رسمی ویبوی این شرکت منتشر شده است. بر روی این تیزر، شیائومی از علامت شارژ شدن بر روی یک پد شارژ دایره‌ای رونمایی کرده است، که خود نشان می‌دهد این قابلیت بر روی این گوشی جدید پیاده شده است.

شایعات درباره‌ی این پرچم‌دار شرکت شیائومی از سپتامبر سال گذشته آغاز شد. این شایعات بعد از خبر پیوستن این کمپانی به کنسرسیوم شارژ بدون سیم قوت گرفت. این ویژگی که امروزه چیز جدیدی نیست، هنوز رونمایی رسمی نشده است. رونمایی می میکس ۲ اس در ۲۷ مارس در شانگهای می‌تواند فرصت خوبی برای معرفی آن باشد. سری می میکس  شیائومی مملو از خلاقیت است، اولین گوشی هوشمند این سری از اولین‌ طراحی‌های بدون قاب و دارای صفحه‌ نمایش لبه تا لبه بود.

بنا بر شایعات منتشر شده می میکس ۲ اس هم این مسیر را پیش گرفته است و با صفحه نمایش ۶ اینچی لبه تا لبه به بازار می‌آید. این گوشی هوشمند مجهز به یک تراشه‌ اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و دوربین دوگانه است. همچنین به نظر می‌رسد بر روی صفحه‌نمایش این موبایل قسمتی برای قرار گرفتن دوربین جلو در نظر گرفته شده است، که البته با مدل آیفون ایکس متفاوت خواهد بود. البته این شایعات هنوز تایید نشده‌اند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا