تکنولوژی

فروش ویژه شیائومی Redmi Note 5 Pro در 3 دقیقه

شیائومی گوشی Redmi Note 5 Pro با قابلیت دو لنز دوربین را هفته گذشته معرفی کرد و 2 روز  پیش فروش ویژه این محصول آغاز شد که تنها چند دقیقه به طول انجامید!

طبق اعلام شرکت Xiaomi India، بیش از 300 هزار دستگاه از این مدل ظرف تنها 3 دقیقه به فروش رفت و حتی برخی از طرفداران این برند در وبسایت توییتر اعلام کرده‌اند که موجودی فروشگاه‌ نیز در کمتر از 10 ثانیه تمام شد و بسیاری از سفارشات نیز کنسل شد.

Xiaomi India  گزارش کرده است که فروش ویژه مدل Redmi Note 5 Pro، به طور گسترده‌ای به عنوان “بزرگترین فروش ویژه تاریخ گوشی‌های هوشمند” نامیده می‌شود. یکی از کاربران ولی در جواب این گزارش نوشته است:«دست از سرکار گذاشتن ما بردارید» و در ادامه توضیح می‌دهد که تنها چند ثانیه بعد از شروع فروش ویژه، سایت از دسترس خارج شده و موجودی این محصول نیز تمام شده است.

شرکت شیائومی ظاهرا قرار است فروش ویژه دیگری نیز در وبسایت mi.com و Flupkart در تاریخ بیست و هشتم فوریه ترتیب دهد. گوشی هوشمند Redmi Note 5 Pro در 4 رنگ عرضه می‌شود- طلایی شامپاینی، رز گلد، آبی روشن و مشکی. قیمت مدل مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی، 215 دلار و مدل 6 گیگابایتی 261 دلار است.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا