تکنولوژی

مایکل دل صاحب گران‌ترین آپارتمان نیویورک (تصاویر)

«مایکل دل»، موسس و مدیرعامل فعلی کمپانی «دل» (Dell) صاحب گران‌ترین آپارتمان به‌فروش ‌رفته در تاریخ نیویورک است و نکته جالب اینکه این راز تا به‌امروز فاش نشده بود.

طبق گزارش وال‌استریت ژورنال، میلیاردر دنیای تکنولوژی در اصل خریدار پنت هاوس 100 میلیون دلاری برج One57 نیویورک بوده است. این خبر توسط 2 نفر از افرادی که در جریان فروش این واحد آپارتمان در سال 2014 بوده‌اند، فاش شده است. آپارتمان خریداری شده توسط مایکل دل که در برج 306 متری One57 قرار دارد، تا به‌امروز تنها آپارتمانی است که ارزش آن از 100 میلیون دلار عبور کرده است.

این آسمان خراش 73 طبقهای که در قلب منهتن در ایالت نیویورک واقع شده، در سال 2015 به عنوان گران‌ترین سازه در نیویورک معرفی شد. پنت‌هاوس خریداری شده توسط مایکل دل در این برج، بیش از 3300 متر مربع مساحت دارد و به 6 اتاق خواب و 6 حمام و سرویس بهداشتی مجهز است.

قیمت هر متر مربع آپارتمان در این آسمان خراش فوق مدرن و لوکس در سال 2015 حدود 6 هزار دلار بود که البته مایکل دل برای خرید پنت هاوس این برج مبلغی نزدیک به 9 هزار دلار به ازای هر متر مربع پرداخت کرده است. ضمنا قیمت واحدهای این برج 1 سال بعد حدود 18.5 درصد افزایش پیدا کرد.

مجله فوربس آخرین بار دارایی خالص مایکل دل را 23.2 میلیارد دلار اعلام کرد. حال با توجه شایعات گفته می‌شود که او قصد دارد در آینده نزدیک سهامی شرکت خود را به‌صورت عمومی عرضه کند.

دل در ایالت تگزاس بزرگ شده و 4 فرزند خود را هم در این ایالت و در خانه‌ای به مساحت 11 هزار متر مربع بزرگ کرده است. سال گذشته او یک آپارتمان لوکس دیگر را هم در ایالت بوستون و با قیمت 40 میلیون دلار خریداری کرد.

در پایین می‌توانید تصاویر مربوط به برج One57 و پنت‌هاوس مایکل دل را مشاهده کنید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا