تکنولوژی

از آمازون خوراکی تازه سفارش دهید!

آمازون روز گذشته اعلام کرد که تحویل خوار و بار از طریق فروشگاه زنجیره‌ای  Whole Food از طریق سرویس Prime Now آغاز می‌شود. از روز پنج شنبه، کاربران پرمیوم یا همان Prime آمازون در 4 شهر آمریکا قادر خواهند بود که از تمامی محصولات شرکت Whole Food خرید اینترنتی انجام داده و در دو ساعت، خرید خود را درب منزل دریافت کنند. ارسال یک ساعته سفارش هم برای کاربران ممکن است که البته 7.99 دلار هزینه دارد اما خریدهای بالاتر از 35 دلار و ارسال 2 ساعته کاملا رایگان است.

اقلامی که از طریق سرویس جدید Whole Foode در دسترس قرار دارد شامل محصولات تازه و ارگانیک، نان، لبنیات، گوشت، غذاهای دریایی، گل و کالای‌های مصرفی رورانه است. نائب رئیس سرویس پرایم در گزارشی به وال استریت ژورنال اعلام کرد که آمازون تصمیم دارد این سرویس را در بازارهای بیشتری گسترش دهد اما فعلا خبر رسمی دراین‌باره اعلام نشده است.

آمازون در ماه ژوئن سال گذشته میلادی، شرکت صنایع غذایی Whole Food را به مبلغ 13.7 میلیارد دلار خریداری کرد. از آن موقع، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای Whole Food بلندگوهای هوشمند اکوی آمازون با قیمت کمتری برای کاربران پرایم به فروش می‌رسد اما اقدام اخیر آمازون، جدی‌ترین حرکتی است که بعد از خرید Whole Food رسما آغاز شده است.

مرتبط : 

با فروشگاه مواد غذایی ارگانیک Whole Food آشنا شوید

وعده آمازون برای خرید از فروشگاه بدون صندوق محقق شد

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا