تکنولوژی

پرطرفدارترین گوشی‌های اندرویدی ایران به روایت کافه بازار

کافه بازار جدیدترین گزارش فصلی خود را منتشر کرده که در آن همچون گزارشهای قبلی این بازار اپلیکیشن آمارهای مختلفی در مورد دانلود اپلیکیشن و موضوعات مرتبط به آن وجود دارد. 

یکی از آمارها در مورد سهم بازار برندهای اندرویدی است که نشان دهنده حاکمیت گوشی‌های سامسونگ در میان کل کاربران کافه بازار است. حدود 51 درصد کاربران کافه بازار سامسونگ دارند، هواوی با 32 درصد دوم و ال جی و اچ تی سی و سونی به ترتیب با 8، 3 و 2 درصد در ادامه قرار دارند. 

آمار دیگر مربوط به پرطرفدارترین دستگاه‌های اندرویدی است که تقریبا  بخش اصلی آن مربوط به گوشی های سامسونگ است.  در این میان گلکسی j5 و گلکسی j7 با 9 و 7 درصد پرطرفدارترین گوشی‌ها هستند. گلکسی j1 و گلکسی A3 در رده‌های بعدی قرار دارند.

آمار دیگر در مورد زمان خرید بازی یا برنامه در ساعات مختلف شبانه روز است که ساعت 9 شب بیشترین خرید بازی و ساعت 10 صبح بیشترین خرید برنامه است.

برنامه‌های آموزشی با 19 درصد، در صدر دانلود کاربران قرار دارد و برنامه‌های مذهبی با 8 درصد و کتاب‌ها و منابع نیز با 8 درصد در ادامه قرار دارند. اپلیکیشن‌های کاربردی، سرگرمی، اکشن و شخصی‌سازی نیز در ادامه لیست محبوب‌ترین‌ها قرار دارند.

میزان دانلود برنامه‌های آشپزی و رستوران در فصل پاییز با بیشترین رشد (33 درصد) روبه رو بوده است. 

 
در پایان هم آماری داریم از درصد تکرار خرید اپلیکیشن‌ها توسط کاربران ایرانی. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا