تکنولوژی

رکورد نینتندو در تاریخ آمریکا

هیچ کنسولی در تاریخ آمریکا نتوانسته است به سرعت نینتندو سوئیچ فروخته شود. این یک آمار بی‌نظیر برای این کمپانی قدیمی به حساب می‌آید. نینتدو موفق شده تا 4.8 میلیون دستگاه از کنسول سوئیچ خود را فقط در 10 ماه در آمریکا به فروش برساند. آمار موفق قبلی نینتندو به سال 2007 برمی‌گردد که این کمپانی 4 میلیون از دستگاه Wii خود را در همین بازه در آمریکا فروخت.

این مطلب را بخوانید: بررسی کنسول نینتندو سوئیچ

نسخه‌های جدید بازی‌های سوپر ماریو، زلدا و اسپلاتون 2 در رسیدن به این هدف نقش بسیار پررنگی داشته‌اند و پیش بینی می‌شود به کمک همین بازی‌ها نینتندو سوئیچ بتواند رکورد فروش 10 میلیون دستگاه را قبل از پایان سال 2019 به ثبت برساند. همچنین بیش از 300 بازی در سال 2017 برای پلتفرم نینتندو توسط سایر کمپانی ها عرضه شده است که بازی کردن با این کنسول را بیش از پیش جذاب می‌کند.

مطلب مرتبط: چرا باید نینتندو سوئیچ بخریم؟

این استقبال گسترده از کنسول جدید نینتدو احتمالا بازی ساز‌های بزرگ دنیا را تشویق می‌کند تا بیشتر از گذشته این کمپانی را جدی بگیرند و برای آن بازی‌های اختصاصی طراحی کنند. اگر شما هم با این کنسول بازی می‌کنید باید بدانید این روزها زمان خوبی برای خرید بازی‌های این کنسول است و بیشتر بازی‌ها امروز شامل تخفیف شده است.

این مطلب را هم بخوانید: هدست واقعیت مجازی برای نینتندو سوئیچ

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا