تکنولوژی

اپل؛ رتبه اول فروش ساعت هوشمند

اپل مجددا به رتبه اول در فروش گجت‌های پوشیدنی در سراسر دنیا برگشت که این پیشرفت را در اصل مدیون فروش قابل توجه «اپل واچ» در سه ماهه سوم سال 2017 است. طبق آمار، اپل در سه ماهه سوم 2017 بیش از 3.9 میلیون دستگاه اپل واچ به‌فروش رسانده که سال گذشته در همین دوره 2.9 میلیون دستگاه را به‌فروش رسانده بود.

در طرف دیگر شیائومی و فیت‌بیت هم به‌ترتیب 3.6 و 3.5 میلیون دستگاه از گجتهای پوشیدنی خود را در این دوره سه‌ماهه به فروش رسانده‌اند. طبق این آمار و ارقام، اپل در حال حاضر 23 درصد از گجت‌های پوشیدنی در بازار را به‌خود اختصاص داده و شیائومی با 21 درصد و شرکت فیت‌بیت با 20 درصد در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. ضمنا کمپانی هوآوی با 6 درصد در جایگاه چهارم و سامسونگ هم با 5 درصد مکان پنجم را به‌خود اختصاص داده است.

اگر آیفون بتواند به‌خوبی به تقاضای بازار در این چند ماهه پاسخ دهد، مطمئنا در سه‌ماهه چهارم امسال شاهد رشد قابل توجه فروش اپل واچ این شرکت خواهیم بود. فروشندگان اپل واچ و تحلیل‌گران بازار معتقدند که اپل واچ در ربع چهارم امسال فروش بسیار قدرتمندتری نسبت به دوره‌های گذشته خواهد داشت. اپل و دیگر شرکت‌های تولیدکننده گجت‌های پوشیدنی همواره در حال تلاش برای افزایش ویژگی‌های نظارت کننده سلامت کاربر و همچنین افزایش دوام باتری آنها هستند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا