تکنولوژی

الکسا نیمه‌شب مهمانی گرفت!

طبق گزارش‌ها، اسپیکر آمازون اکو شخصی به نام «الیور هابسترو» که در شهر هامبورگ آلمان زندگی می‌کند، نیمه‌ شب تصمیم گرفت به صورت خودکار و بی‌دلیل موسیقی را با بالاترین درجه صدای ممکن پخش کند! این مسئله هنگامی اتفاق افتاد که صاحب خانه در منزل حضور نداشت. این صدای بلند که بین ساعت 1:50 تا 3 نیمه‌شب شروع به پخش شدن کرد، باعث شد که همسایه الیور با پلیس تماس بگیرد. نیروهای پلیس هم برای بررسی مشکل وارد آپارتمان الیور که در طبقه ششم یک مجتمع مسکونی قرار دارد، شدند. الیور که در آن زمان در خانه حضور نداشت، پس از اتمام کارش به منزل برگشت و متوجه تعویض قفل درب منزلش شد و پس از مراجعه به اداره پلیس کاملا در جریان قضیه قرار گرفت!

الیور در یک پست فیسبوکی درباره این اتفاق می‌گوید: «زمانی که من خانه نبودم، الکسا تصمیم گرفته بود که بدون اجازه و دستور من، موزیک را با بالاترین درجه پخش کند و برای خودش میهمانی راه بیاندازد. به‌همین دلیل همسایه‌ها هم مجبور شدند با پلیس تماس بگیرند.»

با اینکه آمازون معتقد است که این مسئله اتفاقی نبوده و از راه دور توسط صاحب اسپیکر کنترل شده است، اما به الیور قول داده که تمامی هزینه‌ها و جریمه‌های ناشی از این اتفاق را به طور کامل به او پرداخت کند. آمازون در این رابطه اعلام کرد: «این اسپیکر اکو از راه دور و از طریق اپلیکیشن «آمازون الکسا» متعلق به صاحب اسپیکر کنترل شده و به‌همین دلیل موزیک را با بالاترین صدای ممکن پخش کرده است. با این وجود شرکت آمازون قصد دارد تمام هزینه‌ها و خسارت‌های الیور هابسترو را به طور کامل پرداخت کند».

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا