ویدئو

ویدیوی تمسخرآمیز سامسونگ درباره آیفون

کلمه X در آیفون جدید اپل معنا و مفهوم رمز آلود و خاصی ندارد و همانطور که حدث می‌زدید، تنها به دهمین سالگرد رونمایی از اولین ایفون شرکت اپل اشاره می کند اما همین حرف X باعث ایجاد سردرگمی در بین علاقه‌‌مندان آیفون در سراسر دنیا شده است. در همین یک هفته‌ای که آیفون 10 به بازار آمده، شاهد استقبال و نقد و بررسی‌های بسیار مثبتی از سوی طرفداران و کارشناسان درباره این آیفون جدید بوده‌ایم و به همین دلیل شرکت سامسونگ هم بیکار ننشست و سعی کرده با ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی جدید، خشم و حسادت خود از استقبال مردم دنیا از پرچمدار جدید اپل را نشان دهد. همانند گذشته، سامسونگ در طول این ویدیو تبلیغاتی مستقیما به کمبودها و ویژگی‌هایی که آیفون در این ده ساله از آنها محروم بوده و یا دیگر از آنها استفاده نمی‌کند، اشاره کرده است.

در طول این ویدیو کلیپ 1 دقیقه‌ای ابتدا شاهد صف طولانی مردم در مقابل اپل استور برای خرید آیفون‌های نسل جدید هستیم که نشان می‌دهد طرفداران در هر شرایط جوی همواره در مقابل اپ استورهای شرکت اپل صف کشیده و منتظرند. در بخشی از قسمت‌های این ویدیو هم می‌بینیم سامسونگ به ویژگی‌هایی که اپل به‌تازگی از آنها بهره‌مند شده یا هنوز ندارد و حتی دیگر از آنها استفاده نمی‌کند اشاراتی کرده است. برای مثال در این ویدیو به کمبود فضای ذخیره سازی کافی در سال‌های ابتدایی، حذف جک هدفون در سال 2016 و مجبور کردن کاربران به استفاده از دانگل های دست و پا گیر اشاره می شود .

البته یک سری ویژگی‌ها هستند که اپل بالاخره از آنها در پرچمدار خود استفاده کرده و از جمله آنها می‌توان به طراحی ضدآب و صفحه نمایش بزرگ اشاره کرد. البته هنوز خبری از به‌کارگیری قلم اپل در آیفون‌های این شرکت نیست و بعید می‌دانیم اپل فعلا برنامه خاصی جهت به‌کارگیری قلم در آیفون‌های جدید خود داشته باشد.

پیام کلی سامسونگ در این تبلیغ ویدیوی این است که اپل هنوز در حال رشد کردن است و اگر به دنبال خرید یک اسمارت‌فون بالغ و بدون نقص هستید، بهتر است از اسمارت‌فون‌های شرکت سامسونگ علی‌الخصوص گلکسی نوت 8 هزار دلاری استفاده کنید. البته مطمئنا بسیاری از افراد خواهند گفت که خود شرکت سامسونگ بیشتر از بقیه نیاز به رشد و رسیدن به بلوغ دارد چراکه به سخره گرفتن محصولات و تکنولوزی‌های دیگر شرکت‌ها نشان دهنده‌ی نابالغ بودن هرچه بیشتر این شرکت است.

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا