تکنولوژی

از اپل واچ 3 درباره آب و هوا سوال نپرسید!

اگر شما هم از اپل واچ سری 3 اپل استفاده می‌کنید، بهتر است مراقب باشید که هیچ گاه از دستیار Siri در مورد وضعیت آب و هوای همان روز سوال نپرسید. در یکی دو روز اخیر بسیاری از دارندگان اپل واچ 3 شرکت اپل ادعا کرده‌اند هنگامی که از دستیار صوتی Siri این اسمارت‌واچ درباره آی و هوا سوال پرسیده‌اند، ناگهان ساعتشان از کار افتاده است. البته این مشکل در مورد آب و هوای روزهای هفته وجود ندارد و تنها هنگام پرسیدن سوال درباره هوای امروز اتفاق می‌افتد.

بسیاری از کاربران اپل واچ 3 در وبسایت Reddit هم از این مسئله شکایت کرده‌اند. یکی از کاربران به این نتیجه رسیده که این مسئله احتمالا به عقب کشیدن ساعت در پایان تابستان مربوط می شود که صبح روز یکشنبه همین هفته در آمریکا اتفاق افتاد. سوابق هم نشان می‌دهد اپل همواره با جلو و عقب کشیدن ساعت در طول سال مشکلات زیادی داشته است. برای مثال یک سال اپل ساعت آیفون ها را اشتباها عقب کشید و یک سال دیگر هم ساعت آیفون‌ها در ایالت اریزونا را اشتباها به جلو کشید در حالی که ایالت آریزونا عقب و جلو کشیدن ساعت را اصلا به‌رسمیت نمی‌شناسد.

بر اساس تعداد کاربرانی که در وبسایت Reddit درباره این مسئله شکایت کرده‌اند، باید اعتراف کرد که ظاهرا این مشکل جدی است. اگر از دستیار Siri اپل واچ 3 درباره سهام، ساعت، موزیک و دیگر مسائل سوال بپرسید، با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد و تنها با پرسیدن وضعیت آب و هوای امروز مجبور خواهید شد سرتان را به دیوار بکوبید. حال اگر می‌خواهید اپل واچ جدیدتان را خراب کنید، می‌توانید خیلی راحت درباره آب و هوای امروز از Siri بپرسید. تصمیم با خودتان است!

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا