تکنولوژی

رویداد « کارزار » محلی برای رقابت استارت‌آپ‌های ایرانی

 اولین دوره کارزار، رقابت بزرگ استارت‌آپ‌های ایرانی، امسال در ۲ رده مرحله بذری (Seed stage) و مرحله اولیه (Early stage) برگزار خواهد شد.

به گزارش نوپانا، این رویداد به عنوان شاخه‌ای جدید در جشنواره وب و موبایل ایران آغاز به کار کرده است و با حمایت افراد و سازمان‌های موثر در زیست‌بوم کارآفرینی ایران، اقدامی با هدف کشف کارآفرینان بااستعداد استارت‌آپ‌های ایرانی و کمک به آن‌ها است.

سازوکار این رویداد به این صورت است که استارت‌آپ‌ها می‌توانند بنا به شرایطشان در یکی از ۲ رده بذری یا اولیه شرکت کنند و در حوزه صنعتی مخصوص خود، با استارت‌آپ‌های هم‌رده خود به رقابت بپردازند. برندگان نهایی حوزه‌های مختلف به مرحله نیمه‌نهایی می‌رسند و سپس سه استارت‌آپ برتر در روز فینال با یکدیگر در برابر حضار به رقابت می‌پردازند و برنده نهایی کارزار مشخص می‌شود.

برنده نهایی رده مرحله اولیه (Early Stage) مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و برنده نهایی رده مرحله بذری (Seed Stage) مبلغ ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند. علاوه بر ۲ برنده نهایی، سایر استارت‌آپ‌های برگزیده نیز جوایز و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی متنوعی را دریافت می‌کنند. همچنین همه استارت‌آپ‌های برگزیده، فرصت‌های مناسبی برای آشنایی هرچه بیشتر افراد با کسب‌وکارشان، جذب سرمایه‌گذار و کسب عناوین مختلف خواهند داشت.

شرط حضور در رده بذری، داشتن حداقل کمینه محصول پذیرفتی (MVP) و حداکثر جذب سرمایه ۵۰۰ میلیون تومان است. همچنین استارت‌آپ متقاضی در رده ابتدایی نیز نباید بیش از ۵ میلیارد تومان جذب سرمایه کرده باشد و بیش از ۵ سال از زمان شروع فعالیتش گذشته باشد.

ثبت‌نام این رویداد از ۱ آبان‌ماه، همزمان با شروع جشنواره وب و موبایل ایران آغاز می‌شود و حدود ۲ ماه ادامه خواهد داشت. فینال کارزار در روز آخر جشنواره وب، در سالن اصلی و در حضور داوران سرشناس و افراد حاضر در سالن برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این رویداد از طریق وبسایت نوپاهاب (http://nopahub.com/karzar) انجام می‌شود. همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت Karzar.com مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا