ایران

دیجی کالا: به دنبال سرمایه‌گذاری در چیلیوری هستیم نه خرید

مذاکرات برای سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا در این استارتاپ همچنان ادامه دارد

استارتاپ چیلیوری شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای رسما خریده شدن توسط دیجی‌کالا را رد کرد.

اخیرا شایعاتی مبنی بر تمایل دیجی‌کالا برای خریدن استارتاپ ثبت سفارش غذای آنلاین چیلیوری مطرح شده بود اما چیلیوری با انتشار بیانیه‌ای این مسئله را تکذیب کرد. این در حالی است که تنها چند روز از انتشار خبر ادغام چیلیوری و «ریحون»، یکی دیگر از سرویس‌های ثبت سفارش آنلاین غذا می‌گذرد.

در متن این بیانیه آمده است: «در روزهای اخیر اخبار نادقیقی مبنی بر خرید چیلیوری توسط دیجی‌کالا منتشر شده است. چیلیوری در ماه‌های گذشته با سرمایه‌گذاران متعددی برای جذب سرمایه در حال مذاکره بوده است. موضوع سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا در چیلیوری همچنان در حال بررسی و مذاکرات هنوز نهایی نشده است.»

در ادامه این بیانیه چیلیوی اعلام کرده که این سرمایه‌گذاری در صورت نهایی شدن می‌تواند به توسعه چیلیوری با رشد بالا کمک کند.

چیلیوری در پایان نیز اعلام کرده که در صورت نهایی شدن سرمایه‌گذاری، جزئیات آن اعلام خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد دیجی‌کالا، بزرگترین خرده‌فروش آنلاین کشور، با این سرمایه‌گذاری قصد دارد به بازار سفارش آنلاین غذا ورود کند. مطمئنا با این اتفاق، رقابت بین چیلیوری و اسنپ‌فود، بزرگترین بازیگر در این حوزه با جذابیت بیشتری دنبال خواهد شد. اسنپ‌فود ادعا می‌کند که نزدیک به 90 درصد از بازار سفارش آنلاین غذای ایران را در اختیار دارد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. بازتاب: 1attempting

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا