تکنولوژی

تصاویر لو رفته از اچ‌تی‌سی یو جدید

به‌تازگی تصاویری از اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس لو رفته است. این تصاویر همراه با برخی شایعات منتشر شده است که نشان می‌دهد ابعاد این پرچمدار جدید  158 در 74 در 9 میلی‌متر است. این ابعاد نشان می‌دهد مهمان جدید پرچمداران از ال‌جی وی30 هم قدبلندتر و ضخیم‌تر است. ضخامت این موبایل باعث شده است تا ما گمان کنیم باتری حدود 4 هزار میلی‌آپمپر داشته باشد.

همچنین اچ‌تی‌سی یو 11 معمولی هم 153 میلی‌متر طول دارد که به عنوان پرچمدار کوچک، اصلا کوچک نیست. سنسور اثر انگشت هم مانند بیشتر موبایل‌های امروزی به پشت دستگاه منتقل شده است تا فضا برای صفحه نمایش وجود داشته باشد و البته کسی هم از این موضوع ناراحت نمی‌شود.

اچ تی سی یو 11

اچ تی سی یو 11

تصاویر نشان می‌دهد که این موبایل هم همانطور که انتظار داریم حاشیه بسیار باریکی دارد و در عین حال از بلندگوهای استریو برخردار است. قد و بالای این پرچمدار ذهن ما را به سمت گوگل پیکسل 2 ایکس ال می‌برد که به تازگی توسط گوگل معرفی شد و از آنجا که قسمت موبایل اچ‌تی‌سی را گوگل خریداری کرده این شباهت دور از ذهن نیست!

احتمال می‌رود این موبایل صفحه نمایش 6 اینچی، دوربین 12 مگاپیکسلی، اسنپ‌دراگون 835، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی داشته باشد و با اندروید 8 (اوریو) وارد بازار شود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا