موبایل

گوشی اچ تی سی دیزایر 19 با دوربین سه‌گانه معرفی شد

شرکت تایوانی اچ تی سی بعد از معرفی گوشی Exodus 1 در ماه گذشته، اکنون از محصول جدید و خوش‌قیمت دیگری به نام دیزایر 19 اس پرده برداشت.

این گوشی نسخه ارتقایافته‌ای از مدل دیزایر 12 اس محسوب می‌شود و می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای آن دسته از کاربران باشد که می‌خواهند با پرداخت هزینه‌ای کمتر، لذت کار با اسمارت فونی امروزی را تجربه کنند.

دیزایر 19 اس به نمایشگر 6.2 اینچی IPS با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 19:9 مجهز شده و در قسمت بالایی این نمایشگر، حفره کوچک و یا همان ناچ را مشاهده می‌کنیم که سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

در قسمت پشتی نیز سیستم دوربین سه گانه تعبیه شده که سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f1.9، سنسور 5 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/2.2 و سنسور 5 مگاپیکسلی عمق را در خود جای داده است. توان پردازشی دیزایر 19 اس را چیپست هلیو پی 22 به دوش می‌کشد و یک رم 3 گیگابایتی نیز در کناری این تراشه جای گرفته است.

حافظه داخلی دیزایر 19 اس برابر با 32 گیگابایت تعیین شده که از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی می‌توان آن را ارتقا داد. این گوشی مبتنی بر اندروید 9 پای و رابط کاربری Sense UI است. طرفیت باتری این دیزایر 19 اس، 3850 میلی‌آمپر تعیین شده که با درگاه USB-C و شارژر 10 واتی شارژ خواهد شد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به برخورداری از ورودی 3.5 میلیمتری هدفون و تراشه NFC برای پرداخت‌های موبایلی اشاره کرد.

دیزایر 19 اس در رنگ‌های آبی و مشکی و با قیمت 195 دلار به دست خریداران خواهد رسید.

 

منبع
GSMArena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا