ارز رمزموبایل

آغاز عرضه رسمی گوشی بلاک چین Exodus 1s اچ تی سی

Exodus 1 با پشتیبانی کامل از تراکنش‌های بلاک چین عرضه می‌شود

شرکت اچ تی سی (HTC) روز گذشته دومین گوشی بلاک چین خود را با نام «Exodus 1s» رسمه عرضه کرد. سال گذشته زمانی که این شرکت از نسل اول این گوشی بلاک چین رونمایی کرد، وعده داد که نیمه دوم سال 2019 از نسل دوم این گوشی رونمایی می‌کند و حالا به قول خود عمل کرده است.

طبق گفته اچ تی سی، این گوشی بلاک چین اولین گوشی در دنیاست که نودهای (node) بلاک‌چین را به‌‌طور کامل اجرا می‌کند. این بعنی ترکنش‌های بلاک چین به‌طور کاملا مستقل توسط گوشی انجام می‌گیرند و نیازی به اپلیکیشن‌های واسطه ندارند. البته اچ تی سی گفته پشتیبانی از نودها به نسل اول این گوشی نیز اضافه می‌شوند.

همچنین طبق ادعای اچ تی سی، گوشی Exodus 1s با پشتیانی از کیف پول الکترونیکی Zion عرضه می‌شود. این یعنی کاربر می‌تواند ارزهای دیجیتالی مختلف از جمله بیت کوین، اتر، لایت کوین، استلار و توکن‌های اتروم را روی این کیف پول نگهداری کند.

گوشی بلاک چین Exodus 1s به پردازنده اسنپدراگون 435، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. در این گوشی همچنین از نمایشگر 5.7 اینچی اچ‌دی با رزولوشن 720p، دو سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو و پشت و باتری 3000 میلی‌آمپری استفاده شده است.

آغاز عرضه رسمی گوشی بلاک چین Exodus 1s اچ تی سی

ضمنا Exodus 1s از کیف پول فیزیکی شرکت Ledger نیز پشتیانی می‌کند که البته برای استفاده از این کیف پول شما به یک کارت حافظه میکرواس‌دی 400 گیگابایتی نیاز دارید.

متاسفانه Exodus 1s با اندروید اورئو 8.1 عرضه می‌شود. با اینکه مشخصات فنی این گوشی خیلی چنگی به دل نمی‌زند اما شاخصه اصلی Exodus 1s به قابلیت بلاک چین مربوط می‌شود.

گوشی بلاک چین Exodus 1s طبق گفته این شرکت تایوانی، در کشورهای اروپایی، تایوان، عربستان و امارات با قیمت 220 یورو عرضه می‌شود. برخلاف Exodus 1 که سال گذشته معرفی شد، اچ تی سی این گوشی را با قیمت پایین‌تری عرضه کرده است.

منبع: Phonearena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا