تکنولوژی

هوآوی «میت 10» ۲۴ مهر معرفی می‌شود

هوآوی روز پنجشنبه در اکانت رسمی توییتر خود اعلام کرد اسمارت‌فون جدید این شرکت یعنی Mate 10 به باتری 4000 میلی‌آمپری مجهز خواهد بود. تبلیغ جدید هوآوی میت 10 که اینبار از طریق شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده نشان می‌دهد که هوآوی هم از توانایی‌های هوش مصنوعی در این گوشی استفاده کرده و البته این شعار را هم در کنار تیزر تبلیغاتی خود منتشر کرد: «حس خوب استفاده از گوشی در تمام طول روز فقط با یکبار شارژ»

حال که اپل، سامسونگ و گوگل از فرصت خود استفاده کرده و پرچمداران 2017 خود را معرفی کرده‌اند، هوآوی این فرصت را دارد که آخرین اسمارت فون برتر و پرطرفدار 2017 را معرفی کند و بتواند سهم قابل توجهی از بازار اسمارت‌فون‌ها را با معرفی «میت 10» و «میت 10 پرو» به‌خود اختصاص دهد. این دو اسمارت‌فون قرار است 16 اکتبر ( ۲۴ مهر )‌ معرفی شوند.

شواهد نشان می‌دهد که هردو گوشی میت 10 و میت 10 پرو به باتری 4000 میلی‌آمپری مجهز شده‌اند که در مقایسه با پرچمداران 2017 دیگر شرکت‌ها، از ظرفیت کاملا بالاتری برخوردار هستند. ضمنا احتمال می‌رود که میت 10 به نمایشگر 6.1 اینجی پرمصرف و تکنولوژی آمولد Quad-HD با کیفیت 1440×2880 مجهز شده و اینکه هیچگونه حاشیه‌ای نیز اطراف صفحه نمایش را احاطه نکرده است. گفته می‌شود مصرف انرژی میت 10 کاملا پایین بوده و به‌همین دلیل عملکرد باتری کاملا راضی کننده خواهد بود.

طبق گزارش‌های اخیر، میت 10 اولین اسمارت‌فون شرکت هوآوی خواهد بود که به چیپست Kirin 970 مجهز شده است. این چیپست بر اساس تکنولوژی 10 نانومتری مشابه پردازنده بیونیک A11 آیفون 8 و آیفون 10 شرکت اپل طراحی شده است. ضمنا این اسمارت‌فون به پردازنده عصبی نیز مجهز شده که باعث افزایش قابل توجه سرعت پردازش این گوشی نسبت به اسمارت‌فون‌های فعلی خواهد شد.

تصور می‌شود که قیمت هوآوی میت 10 پرو بالاتر از 900 دلار باشد و میت 10 نیز با قیمت 849 دلار عرضه شود. مدل‌های پایه این دو اسمارت‌فون به 2 دوربین در قسمت پشت، 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم مجهز خواهند بود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    فلیپ بادز پرو شیائومی رونمایی شد + مشخصات فنی و قیمت و تاریخ عرضه

    شیائومی در واکنش به ادعاهای گیک بنچ، به‌طور ضمنی محدودکردن عملکرد اپلیکیشن‌ها را تأیید کرد

    عکس های گوشی ردمی K30 شیائومی – Xiaomi Redmi K30

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا