تکنولوژی

تصاویر احتمالی گوگل پیکسل XL2

درست یک روز قبل از مراسم گوگل جهت معرفی دستگاه های جدید خود یعنی چهارم اکتبر، «ایوان بلاس» که شهرت زیادی در لو دادن و منتشر کردن تصاویر لورفته از اسمارت‌فون‌های کمپانی‌های مختلف دارد، اینبار هم تصاویری از اسمارت‌فون 6 اینچی پیکسل XL2 شرکت گوگل را منتشر کرده که نشان‌ دهنده‌ کاهش حاشیه اطراف صفحه نمایش و گوشه‌های خمیده‌تر این گوشی همانند گلکسی اس8 سامسونگ است.

شایعات اخیر نشان می‌دهند که پیکسل XL2 به صفحه نمایش QHD+ با نسبت تصویر 18:9، 4 گیگابایت رم، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و اسپیکرهای جلویی استریو مجهز شده است. قیمت این گوشی نیز احتمالا 849 یا 949 دلار برای نسخه های 64 و 128 گیگابایتی آن خواهد بود.

طبق گزارشات یکی از افراد نزدیک به گوگل که تا حدودی از برنامه‌های این شرکت برای رونمایی از این گوشی مطلع است، گوشی‌هایی که قرار است فردا معرفی شوند را می‌توان به‌صورت پیش سفارش (Pre-Order) خریداری نمود و اینکه احتمالا پیکسل 2 در تاریخ 19 اکتبر و پیکسل XL2 نیز در تاریخ 15 نوامبر به صورت رسمی در بازار عرضه خواهند شد.

ضمنا به احتمال زیاد در مراسم فردا یعنی 4 اکتبر، گوگل از یک سری محصولات سخت‌افزاری دیگر از جمله سری جدید اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم ، لپتاپ جدید و دیگر دستگاه‌ها رونمایی خواهد کرد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا