تکنولوژی

فرصت محدود برای خرید هاست به همراه دامنه و قالب رایگان

اگر می‌خواهید سایت داشته باشید کافیست این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید. سایت با سه عامل هاست، دامنه و قالب قابل راه اندازی است. برای اینکه سایت با آدرس مشخصی قابل دسترس باشد باید دامنه و هاست به هم معرفی شوند. بعد از در دسترس بودن سایت امکان نصب قالب و راه اندازی سایت وجود دارد. راه اندازی صحیح این موارد اهمیت زیادی دارد به همین جهت ما یک پیشنهاد برای شما داریم. مجموعه موفق میزبان فا یک سرویس ویژه و شگفت انگیز در نظر گرفته است که توسط آن می توان به راحتی سایت مورد نظر و ایده آل را راه اندازی کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه میزبان فا چیست؟

طی این پیشنهاد ویژه تنها با خرید هاست از میزبان فا، دامنه و قالب رایگان نیز به شما تعلق خواهد گرفت. این سه مورد در کنار هم بخوبی یک سایت خوب و ایده آل را تشکیل می هند. همچنین لازم به ذکر است نصب و راه اندازی سایت بصورت کاملا رایگان توسط تیم فنی میزبان فا قابل انجام است. به این معنی که تنها کار لازم برای داشتن سایت در میزبان فا ثبت سفارش است! به همین سادگی.

آیا برای برخورداری از قالب و دامنه رایگان شرایطی وجود دارد؟ تنها شرط لازم ، سفارش سرویس با دوره پرداخت سالانه است.

ویژگی های هاست شگفت انگیز میزبان فا

– قالب حرفه ای رایگان با بروزرسانی منظم و مداوم

– دامنه رایگان ملی ir و بین المللی  com و net

– نصب و راه اندازی رایگان

– تخفیف ویژه 30 درصدی

نحوه استفاده از تخفیف ویژه؟ برای اینکار تنها می بایست دوره پرداخت سالانه را در هنگام ثبت سفارش انتخاب کنید.

قالب های حرفه ای رایگان: قالبهای در نظر گرفته شده در این سرویس ها قالب آوادا نام دارد. آواد محبوب ترین قالب سایت در وب است. این قالب ها با همکاری ایران آوادا ارائه می شود. قالب های آوادا بومی سازی شده ، بدون دستکاری هسته و با بروزرسانی منظم و مداوم هستند. برای مشاهده دمو قالب ها بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

قالب رایگان وردپرس

دامنه رایگان ملی و بین المللی: دامنه های مورد ارائه بصورت ملی ir و بین المللی com و یا net هستند. دامنه ها بصورت آنی، با کنترل پنل اختصاصی و با مالکیت %100 به نام مشتری ثبت می شوند.

میزبان فا بهترین انتخاب است چون

– نظیر چنین سرویسی توسط شرکت های دیگر ارائه نمی شود

– میزبان فا نماد اعتماد دوستاره و نماد ستاد ساماندهی را دارد.

– تمامی سرویس های میزبانی وب میزبان فا دارای گارانتی عودت وجه 7 روزه هستند.

– میزبان فا پایداری %99 را در سرویس های مورد ارائه خود تضمین می کند

نحوه خرید هاست شگفت انگیز میزبان فا

برای خرید هاست شگفت انگیز میزبان فا کافیست بر روی تصویر زیر کلیک کرده و بعد از انتخاب سرویس مورد نظر ، سفارش را تا انتها ادامه دهید.

هاست لینوکس آلمان

منبع : روابط عمومی میزبان فا

نوشته های مشابه

‫18 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا