تکنولوژی

خرید هاست مطمئن یعنی خرید یک تجارت کامل!

شرکت های بسیار زیادی در سرتاسر جهان به ارائه خدمات راه اندازی وب‌سایت پرداخته اند، در این میان میزبان فا با شعار خرید هاست مطمئن در پی خلق یک تجربه لذت بخش جهت شروع یک تجارت الکترونیک پرسود برای علاقه مندان به این حوزه از کسب‌وکار است. اولین قدم برای راه اندازی یک وب‌سایت خرید هاست و دامنه مناسب است و در این شرایط میزبان فا معتقد است که اگر یک استارتاپ در آغاز راه تصمیم به رشد و توسعه در اینترنت با کمترین هزینه را داشته باشد هاست های صد مگابایتی و حتی یک گیگابایتی هم که اخیرا در وب‌سایت های فارسی زبان به فروش میرسد پاسخگوی نیاز وب‌سایت های در حال توسعه نیست.

در این میان میزبان فا برای اولین بار در کشور سرویس‌های بسیار قدرتمند را با حداقل فضای 10 گیگابایتی بر بستر سرورهای قدرتمد و همیشه در دسترس به کاربران خود ارائه نموده است تا لذت تجربه یک میزبانی بدون محدودیت را برای مشتریانش به ارمغان آورد. میزبان فا اولویت اول خود را پاسخگویی به مشتریان خود قرار داده است و میزبان فا با ارائه قالب های بسیار زیبا و حرفه ای که به صورت رایگان بر روی هاست‌های خود هدیه می‌دهد، از پرداخت هزینه های بسیار سنگین برای طراحی سایت توسط مشتریانش جلوگیری کرده است تا هر کس بدون نیاز به سرمایه اولیه بسیار زیاد قادر به راه اندازی یک سایت کامل باشد. شما در زیر میتوانید تصویر تعدادی از قالب های حرفه ای که میزبان فا به مشتریانش هدیه می دهد را مشاهده کنید.

(بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا این قالب های حرفه ای را از نزدیک ببینید.)

میزبان فا به این اکتفا نکرده و یک سیستم آموزشی ویدیویی بسیار قدرتمند برای مشتریانش راه اندازی کرده است. آقای رایان شخصیت کارتونی میزبان فا است و مجموعه آموزشی داستان های آقای رایان که قسمت به قسمت و کاملا ویدیویی است برای اولین بار در کشور به شما مراحل خرید هاست و دامنه و راه اندازی وب‌سایت را آموزش می‌دهد.

(کافی است بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا مجموعه داستان های آقای رایان را به صورت رایگان مشاهده کنید)

اگر میخواهید یک کسب و کار اینترنتی بنا کنید، میزبان فا بستری امن و مطمئن جهت راه اندازی وب‌سایت شماست و در تمام مراحل راه اندازی وب‌سایت، شما را همراهی می کند.

در میزبان فا شما فقط یک هاست نه، بلکه یک تجارت کامل می خرید.

منبع : روابط عمومی میزبان فا

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا