تکنولوژی

پیگیری وضعیت کارمند بدون میز و صندلی مخابرات

انتشار یک عکس از یک کارمند مخابرات توسط وزیر ارتباطات حالا با پیگیری و پاسخ مخابرات همراه شده است. 

چهارشنبه محمد جواد جهرمی عکسی از خانم کارمند معترض مخابرات ارومیه را در اینستاگرامش بازنشر کرد که نشان داده می‌شد صندلی و میز وی را گرفته‌اند و جلوی او تنها یک دستگاه پوز و یک استکان چای به چشم می‌خورد. وزیر ارتباطات در پست اینستاگرامی‌اش نسبت به نوع برخورد با وی انتقاد کرد چه به گفته وی ولو اینکه مشکل او قابل حل کردن نباشد حفظ کرامت او واجب است. او نوشت : « مخابرات شاید در ظاهر با مشکلات مالی مواجه باشد اما همواره حفظ کرامت انسانی بر ما واجب است. » 

او همچنین نوشت که این عکس را برای رییس شرکت مخابرات فرستاده و خواستار پیگیری او شده است. 

حالا برات قنبری معاون وزیر و رییس هیات مدیره نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و گفته تیمی برای بررسی این مشکل به ارومیه اعزام می‌شوند.

در همین حال اما به نوشته خبرگزاری مهر روابط عمومی شرکت مخابرات پاسخی را منتشر کرده به این شکل : 

« نیروی نشان داده شده در شبکه های اجتماعی، جزء نیروهایی بوده که بنا بر ضوابط حضور نیرو در محل کار باید بعد از عقد قرار داد با پیمانکار مربوطه، در محل کار حضور یابد که به دلایل خاص خودشان از این موضوع امتناع ورزیده است و لذا به دلیل نامشخصی اقدام به انتشار به این عکس کرده است. »

از محتوای این پاسخ نمی‌توان دقیقا متوجه شد ماجرا چه بود اما هرچه بوده ظاهرا به نظر روابط عمومی مخابرات اقدام این خانم کارمند موجه نبوده چرا که در ادامه این روابط عمومی تاکید کرده : 

«  به هیچ وجه در پی اخراج نیروها نبوده و انتشار عکس غیر واقعی و بدون بازگویی دلیل اتفاق، تنها استفاده ابزاری از شبکه های اجتماعی و مجازی است.» 

طی ماه‌های اخیر تعداد زیادی از کارمندان مخابرات در اعتراض به اخراج خود در این شرکت دست به اعتراض زده‌اند. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا