تکنولوژی

ال‌جی V30 شهریور عرضه می‌شود

ال‌جی V30 قرار است 31 آگوست امسال و در کنفرانس خبری ال‌جی در برلین رونمایی شود. این خبر یعنی اسمارت‌فون V30 در مقایسه با V20 و V10 که سال‌های گذشته رونمایی شدند، کمی زودتر معرفی خواهد شد. اما گزارش‌های جدید حاکی از این است که تاریخ عرضه این محصول در کره جنوبی از 15 سپتامبر و در دیگر نقاط دنیا از 28 سپتامبر آغاز خواهد شد. ال‌جی معمولا فروش اسمارت‌فون‌ها را ابتدا در کره‌ جنوبی آغاز کرده و سپس در بازار سراسر دنیا عرضه می‌کند. این سیاست ال‌جی در چند سال اخیر تقریبا برای تمامی اسمارت‌فون‌های این شرکت اجرا شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در وبسایت Android Authority، پیش‌خرید این محصول در آمریکا از 17 سپتامبر آغاز می‌شود. هنوز هیچ خبری از تاریخ پیش‌فروش این محصول در اروپا منتشر نشده و فقط اعلام شده تاریخ عرضه رسمی این اسمارت‌فون در سراسر دنیا 28 سپتامبر (6 مهر) خواهد بود. این اولین بار است که گوشی‌های سری V شرکت ال‌جی در اروپا رسما عرضه می‌شوند چرا که ال‌جی هیچ برنامه‌ای برای عرضه 2 مدل‌ قبلی در کشورهای اروپایی نداشت و همین مسئله موجب نگرانی و اعتراض هواداران ال‌جی در اروپا شده بود. حال به‌نظر می‌رسد ال‌جی صدای اعتراض مشتریان اروپایی خود را شنیده و قصد دارد همزمان با دیگر نقاط دنیا، V30 را در اروپا نیز عرضه کند.

تاکنون هیچ تصاویر و اخبار لورفته‌ای از اسمارت‌فون V30 شرکت ال‌جی منتشر نشده و تنها در برخی گزارش‌ها گقته شده که همانند ال‌جی جی6، صفحه‌ نمایش این گوشی هم 6 اینچ با نسبت تصویر 16:9 خواهد بود. این یعنی V30 از نظر اندازه تقریبا مشابه مدل قبلی خود یعنی V20 خواهد بود. ضمنا در این گزارش‌ها آمده که این اسمارت‌فون به پردازنده اسنپدراگون 835، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. بنابراین V30 اولین اسمارت‌فون شرکت ال‌جی با پردازنده اسنپدراگون 835 محسوب می‌شود چراکه ال‌جی در زمان معرفی به اسنپدراگون 821 مجهز شده بود. خیلی از کارشناسان معتقدند که V30 می‌تواند رقیب اصلی گلکسی نوت 8 سامسونگ باشد که قرار است یک هفته زودتر یعنی 23 آگوست در شهر نیویورک معرفی شود. بدون شک نوت 8 پرفروش‌ترین محصول سامسونگ در پاییز امسال خواهد بود. حال باید منتظر باشیم و ببینیم آیا ال‌جی می‌تواند سامسونگ را در این بخش شکست دهد یا خیر.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا