تکنولوژی

همکاری هوآوی و پورشه دیزان

شرکت هوآوی و استودیو طراحی پورشه (Porsche Design studio) از قدیم با هم مشارکت داشته‌اند. سال گذشته این دو شرکت، نسخه مخصوصی از گوشی Huawei Mate 9 را معرفی کرده‌اند که از مدل معمولی آن قیمت بسیار بیشتری داشت. امسال نیز این دو شرکت دوباره تصمیم به همکاری گرفته‌اند و این بار از ساعت هوشمند Porsche Design Huawei پرده برداری کردند.

این ساعت هوشمند لوکس جدید، شبیه به ساعت Huawei Watch 2 Classic است که امسال در نمایشگاه MWC معرفی شد. ظاهرا این ساعت جدید تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد، یعنی نسخه جدید نیز قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و GPS را ندارد.

تیم پورشه در ظاهر ساعت Huawei Watch 2 Classic تغییراتی اعمال و مدل جدید را متفاوت‌تر عرضه کردند. حاشیه‌های سرامیکی این محصول طوری طراحی شده که ظاهر یک سرعت سنج را به یاد می‌آورد. بدنه استیل ضد خش این ساعت در نسخه جدید تماما مشکی رنگ شده است و خط‌هایی قرمز رنگ دور دگمه‌های کناری ساعت وجود دارد. ظاهر جدید بند این ساعت از جنس چرم-پلاستیکی است که با دوخت قرمز رنگ تزئین شده است.

ساعت هوشمند Porsche Design Huawei  همین حالا در اروپا و انگلستان با قیمت سنگین 795 یورو (تقریبا 925 دلار) برای فروش عرضه شده است. نسخه معمولی این ساعت در اروپا با 60 درصد اختلاف قیمت، 500 یورو به فروش می رسد. جالب است بدانید که گوشی Huawei Mate 9 Porsche Design نیز با قیمت 1395 یورو و با اختلاف قیمت 95 درصدی از نسخه معمولی Mate 9 699 دلاری به فروش می‌‌رسد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا