تکنولوژی

گوش دادن به اسپاتیفای بدون گوشی ، معرفی مایتی

دستگاهی که قرار است در این گزارش به‌شما معرفی کنیم، استفاده از سرویس اسپاتیفای بدون نیاز به اسمارت‌فون را برایتان ممکن خواهد کرد.

این دستگاه که “مایتی” (Mighty) نام دارد، قادر است تا 1000 موزیک از پلی‌لیست‌های اسپاتیفای شما را در خود ذخیره و پخش کند و قیمت آن نیز 86 دلار خواهد بود.

اسپاتیفای تنها به دستگاه‌های معدودی اجازه می‌دهد که موزیک‌های این سرویس را بدون نیاز به اپلیکیشن اجرا کنند (اسمارت‌واچ سامسونگ یکی از این دستگاه‌ها است.) خوشبختانه شرکت اسپاتیفای، مایتی را یک همراه مناسب تلقی می‌کند و از هر نظر این دستگاه کوچک را تایید کرده است.

بسیاری از افراد همواره مایلند که موزیک‌های اسپاتیفای خود را بدون نیاز به‌گوشی پخش کنند که این مشکل باوجود مایتی به‌طور کامل حل خواهد شد. کسانی که فکر می‌کنند استفاده از گوشی برای گوش دادن به موسیقی در حین تمرین کار بسیار سخت و دست و پا گیری است، مطمئنا از مایتی استقبال خواهند کرد.

برای استفاده از مایتی، باید از سرویس پرمیوم اسپاتیفای که هزینه ماهانه آن 9.99 دلار است، استفاده کنید. همچنین لازم است بدانید که این دستگاه مستقیما موزیک‌های ذخیره شده در پلی‌لیست‌های شما را پخش می‌کند. بنابراین پخش موسیقی‌ها به‌شکل انتخابی با استفاده از این دستگاه و مشابه آنچه که در اپلیکیشن اسپاتیفای انجام می‌دهید، امکان‌پذیر نیست و تنها موزیک‌های ذخیره شده به‌ترتیب پلی‌لیست‌ها پخش می‌شوند. بنابراین بهتر است موزیک‌هایتان را قبل از استفاده از این دستگاه در پلی‌لیست‌های مختلف دسته‌بندی کنید. 

این دستگاه شباهت زیادی به آیپاد نانو دارد، البته با این تفاوت که به‌جای آیتونز، موزیک‌های اسپاتیفای را پخش می‌کند.

قبل از استفاده ابتدا باید مایتی را به اپلیکیشن مختص آن در گوشی خود متصل کنید تا از این طریق موزیک‌های ذخیره شده در اسپاتیفای خود را به‌درون این دستگاه انتقال دهید.

اپلیکیشن مایتی امکان کم و اضافه کردن پلی‌لیست‌های اسپاتیفای را به‌کاربر می‌دهد که با زدن گزینه “Refresh” می‌توانید این تغییرات اعمال شده را مشاهده کنید.

کاربران می‌توانند هدفون بلوتوث خود را به‌آسانی به مایتی متصل کنند. البته این دستگاه به جک هدفون‌ هم مجهز شده و از هدفون‌های سیمی هم پشتیبانی می‌کند.

اگر از هدفون‌های بلوتوث استفاده می‌کنید بهتر است مایتی را به‌وسیله گیره‌ی پشت آن در نزدیک‌ترین فاصله ممکن نسبت به هدفون خود قرار دهید تا از قطعی احتمالی موزیک جلوگیری کنید.

متاسفانه بلوتوث مایتی کمی از سیستم بلوتوث اسمارت‌فون‌های امروزی ضعیف‌تر است بنابراین احتمال قطع و وصل شدن موزیک هنگامی که مایتی را درون جیبتان قرار داده‌اید وجود دارد. بهترین راه حل این است که مایتی را با استفاده از گیره‌ی محکمی که در پشت آن نصب شده، به‌قسمت‌های بالایی لباستان مانند یقه متصل کنید تا از این طریق از قطع و وصل شدن موزیک جلوگیری کنید. البته این که نمی‌توانید مایتی را در جیبتان بگذارید کمی ناراحت‌ کننده است.

دکمه‌ها

4 دکمه‌ی اصلی برای کنترل صدا و عوض کردن موسیقی بر روی این دستگاه وجود دارند. برای روشن کردن دستگاه ابتدا باید دکمه‌ی پلی (Play) را تا زمانی که چراغ روی دستگاه به‌رنگ سبز درمی‌آید نگه دارید.. پس از اینکه چراغ به‌حالت چشمک‌زن درآمد، حدود 30 ثانیه طول می‌کشد تا دستگاه آماده‌ی استفاده شود. درضمن با فشردن دوباره همین دکمه برای چند ثانیه و تغییر رنگ چراغ دستگاه به نارنجی، دستگاه خاموش خواهد شد.

برای اجرای موزیک‌های ذخیره شده در پلی‌لیست‌ها، باید دکمه‌ی سمت راست بالای دستگاه که سه‌ نقطه بر روی آن قرار دارد را فشار دهید. دستگاه نام پلی‌لیست را برای شما اعلام می‌کند اما انتظار نداشته باشید که نام موزیک‌ها را هم اعلام کند.

مایتی بیش از 5 ساعت دوام باتری دارد و با استفاده از جک هدفون می‌توان آن را به آسانی شارژ کرد.

کاربران میتوانند موزیک‌ها را در سه کیفیت نرمال، خوب و بسیار خوب برای پخش در مایتی دانلود کنند. کیفیت موزیک‌ها رابطه مستقیمی با دوام باتری مایتی دارد. هرچه کیفیت موزیک‌های دانلود شده بالاتر باشند، باتری دستگاه نیز زودتر تمام خواهد شد.

مایتی کاملا ضدآب طراحی شده است

خرید این دستگاه برای تمام افرادی که مایل نیستند هرجا که می‌روند تلفنشان را همراهشان ببرند، توصیه می‌شود. در ضمن از این دستگاه حتی به عنوان پخش‌کننده موسیقی ساده بدون دردسر هم می‌توان استفاده کرد.

مایتی در رنگ‌های مختلف از جمله نارنجی، مشکی و سفید عرضه می‌شود و از وبسایت رسمی این شرکت و با قیمت 86 دلار قابل خریداری است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا