تکنولوژی

ویژگی‌های جدید اسپاتیفای برای اپلیکیشن Waze در آیفون

شرکت waze و اسپاتیفای روز گذشته اعلام کردند که آپدیت جدید این دو اپلیکیشن که برای دستگاه‌های اندرویدی معرفی شده بود، به‌زودی برای دستگاه‌های مجهز به آی‌اواس هم منتشر خواهد شد. در آپدیت جدید، کاربران می‌تواند از درون اپلیکیشن waze، موزیک‌های اسپاتیفای خود را کنترل کنند. البته برعکس این کار هم قابل انجام است.

پس از نصب هردو اپلیکیشن بر روی دستگاه و اتصال اکانت هردو برنامه، کاربر می‌تواند به ‌راحتی از داخل برنامه waze به موزیک‌های اسپاتیفای خود دسترسی داشته باشد. همانطور که در تصاویر می‌بینید، در بالای صفحه آیکون کوچک اسپاتیفای وود دارد که با لمس آن می‌توانید موزیک‌های در حال پخش از اسپاتیفای خود را به راحتی کنترل کنید.

waze گفته که امنیت همچنان در اولویت قرار دارد و از رانندگان خواسته که گوشی خود را هنگام رانندگی بر روی پایه‌های مخصوص نصب کنند و بیشتر تمرکز خود را بر روی جاده بگذارند. هردو شرکت waze و اسپاتیفای دلیل انتشار این ویژگی‌ها را کاهش حواس‌پرتی رانندگان و جلوگیری از رفت و آمد رانندگان بین این دو اپلیکیشن اعلام کرده‌اند. پخش خودکار موزیک‌ها پس از ورد کاربر به اپلیکیشن waze و همچنین امکان مشاهده پلی لیست‌ها تنها در حین توقف کامل خودرو از جمله ویژگی‌های جدید این دو اپلیکیشن است.

دفتر شرکت waze در انگلستان اعلام کرده که آپدیت و تغییرات جدید از امروز و در کشورهایی که از هردو اپلیکیشن پشتیبانی می‌کنند قابل استفاده خواهد بود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا