تکنولوژی

تعدیل نیرو در مایکروسافت

مسئولان شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کردند که تصمیم دارند 10 درصد از کارمندان بخش فروش خود را تعدیل نیرو کنند. تقریبا تعداد 50 هزار کارمند در قسمت فروش مایکروسافت مشغول به کار هستند و با این تعدیل نیرو، تعداد 5 هزار شغل از بین می‌رود.

کارمندان این شرکت از روز سه شنبه منتظر اعمال این تغییرات جدید هستند  و طبق اخبار پراکنده و غیر رسمی، برای برخی کارمندان یک جلسه 15 دقیقه‌ای با مدیر شرکت برنامه ریزی شده است. مایکروسافت همچنین طی ایمیلی که برای تمام کارمندان خود روز دوشنبه ارسال کرد، اعلام کرد که قصد دارد تغییرات اساسی در قسمت فروش این شرکت اعمال کند ولی هنوز هیچ منبع خبری اعلام نکرده است که چه تعداد شغل به صورت قطعی حذف می‌شوند. به علاوه شاید  تمام کارمندانی که برای جلسه انتخاب شدند تعدیل نشوند و تنها تغییراتی در جایگاه شغلی آنان ایجاد شود.

تا ماه مارس امسال، تعداد کارمندان مایکروسافت 121 هزار و 567 بود که از این تعداد، 52 هزار نفر در قسمت فروش، بازاریابی و واحدهای جهانی تجارت مشغول به کار بودند. در ماه جولای، مایکروسافت بعد از پایان سال مالی شرکت در سی‌ام ماه ژوئن اعلام کرد  قصد تعدیل نیرو دارد.

مسلما تعدیل نیرو تجربه‌ای تلخ برای کارمندانی است که شغل خود را از دست می‌دهند ولی هیچ کس نمی‌تواند اعمال یک تغییر را ایده بدی بداند. این تغییرات برای شرکت مایکروسافت قرار است زمینه را برای توسعه در حوزه سرویس‌های ابری بیش از قبل آماده کند.


مطالب مرتبط:

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا