تکنولوژی

تبدیل گوگل هوم به اسپیکر بلوتوث

گوگل هوم تا کنون به عنوان یک بلندگوی هوشمند شناخته شده است و تنها کاری که نمی‌توانست بکند این بود که به عنوان یک بلندگوی عادی بلوتوث دار که با اتصال به گوشی می‌تواند موسیقی پخش کند،عمل کند. اما حالا گوگل ظاهرا تصمیم گرفته با آخرین نسخه به روزرسانی گوگل هوم، این ویژگی را هم اضافه کند. از این به بعد کاربر‌می‌تواند با اتصال هر دستگاه بلوتوث‌دار دیگری که می خواهد، موسیقی دلخواه خود را پخش کند.

تا پیش از این اگر کسی می‌خواست با استفاده از گوگل هوم خود موسیقی پخش کند‌، می‌بایست دستگاه خود را با گوگل هوم ارتباط می داد که به آن Casting اطلاق می‌شد و برای همه دستگاه‌ها نیز وجود نداشت اما حالا بعد از دریافت به روز رسانی، کاربر می‌تواند تنها با استفاده از بلوتوث دستگاه خود را با گوگل هوم متصل کند. اتصال از طریق بلوتوث یکی از ابتدائی‌ترین نوع از اتصال بین دستگاه‌هاست که تازه برای یکی از پیشرفته‌ترین بلندگوهای هوشمند در بازار، فعال شده است!

بازار رقابت بین بلندگوهای هوشمند همچنان داغ است و دستگاه‌هایی مانند گوگل هوم، بلندگوی اکو شو مجهز به صفحه نمایش و دستیار هوشمند آمازون الکسا و البته محصول تازه رسیده اپل Apple HomePod، همگی در این دسته بندی قرار می‌گیرند اما هنوز برای معرفی برنده این بازار، بسیار زود است. با افزایش رقابت بین این محصولات، قطعا روزهای هیجان انگیزتری پیش رو داریم.

اگر گوگل هوم دارید بعد دریافت به روزرسانی و نصب آن، از طریق برنامه همراه روی گوشی هوشمند خود به قسمت تنظیمات دستگاه خود بروید و بلوتوث را فعال کنید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا