تکنولوژی

تغییر روند جهانی بخش فروش مایکروسافت

شرکت مایکروسافت بعد از روی کار آمدن مدیر عامل جدید، ساتیا نادلا طی سال‌های اخیر به عنوان یک شرکت ساخت نرم افزارهای مبتی بر ابر نیز شناخته شده است و به نظر می‌آید که این روند، ادامه دار باشد. این شرکت حالا قصد دارد با تاکید بیشتر به روی محصولات مرتبط با پردازش ابری، تغییراتی در بخش فروش خود اعمال کند.

این تغییر استرتژی احتمالا تا هفته آینده به صورت رسمی از طرف این شرکت اعلام خواهد شد و به روی دو بخش مهم مایکروسافت به صورت مستقیم تاثیر گذار خواهد بود. گروه‌های Worldwide Commercial Business تحت سرپرستی Judson Althoff و گروه فروش و بازاریابی جهانی که تحت سرپرستی  Jean-Philippe Courtois قرار دارد، به صورت مستقیم تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. به علاوه، اعمال این تعییرات به احتمال زیاد با حذف برخی از جایگاه‌های شغلی در این شرکت همراه خواهد بود.

بخش فروش این شرکت سالها با هدف تمرکز به روز نرم افزارهای مورد استفاده در دسکتاپ‌ها و سرورهای فعالیت داشته‌اند و حالا با تغییر رویه این شرکت، باید روش‌هایی برای جذب مشتریان به سمت تکنولوژی سرویس‌های ابری پیدا کنند. استراتژی جدید مایکروسافت نیز به همین سمت متمایل است و تغییرات جدید با هدف دستیابی به درآمد بیشتر و ربودن گوی رقابت از شرکت شماره یک این حوزه، آمازون دات کام، اعمال خواهد شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا