تکنولوژی

وان پلاس 5 رکورد فروش شرکت را شکست

ساعاتی پس از اینکه کمپانی وان‌ پلاس از پرچمدار اندرویدی جدید خود با نام وان پلاس 5 (OnePlus 5) رسما رونمایی کرد، Carl Pei یکی از موسسین این شرکت اخباری جالب درباره این اسمارت‌فون را به اشتراک گذاشت.

طبق اظهارات او، وان پلاس 5 رکورد بیشترین فروش در کمترین زمان را در بین پرچمدارهای این شرکت تا امروز را کسب کرده است. این ادعا بر پایه تعدا پیش‌سفارشات این گوشی انجام شده در وبسایت این کمپانی شکل گرفته چرا که فروش این اسمارت‌فون از 27 ژوئن امسال آغاز خواهد شد.

با اینکه تعداد دقیق پیش‌سفارشات این پرچمدار اعلام نشده، اما کاملا مشخص است کمپانی وان پلاس از استقبال طرفداران از پرچمدار جدید این شرکت کاملا راضی است. ظاهرا علیرغم قیمت بالای این گوشی و شباهت زیاد آن به آیفون 7 پلاس، مشتریان شرکت وان پلاس به کارایی و امکاناتی وان پلاس 5 علاقه‌ زیادی پیدا کرده‌اند به همین دلیل تعداد پیش‌سفارشات این پرچمدار نوظهور بسیار بالاتر از حد انتظار شرکت بوده است.

قرار است وان پلاس 5 در دو مدل ارائه می‌شود. مدل اول با 6 گیگابایت حافظه رام و 64 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 479 دلار و دیگر مدل آن با 8 گیگابایت رام و 128 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 539 دلار عرضه خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا