تکنولوژی

تصاویر مفهومی از LG V30 منتشر شد

اخیرا تصاویر جدیدی از محصول آینده LG V30 به همراه یک ویدیو، به عنوان طرح‌های مفهومی از این دستگاه منتشر شده است و طبق ادعا منبع منتشر کننده، این تصاویر از اسناد مربوط به پتنت یا ثبت اختراع این محصول برگرفته شده است. اگرچه هنوز به طور قطع نمی‌دانیم که دستگاه LG V30 واقعا چه شکلی است اما این طرح‌های مفهومی جالب، ارزش دیدن دارند. ظاهرا این تصاویر مفهومی ماه گذشته در وب سایت Techcnfiguration.com ارائه شده اما به دلایلی اخیرا در فضای مجازی به طور گسترده منتشر شده است.

همانطور که در فیلم می‌بینید، حاشیه‌های(Bezels) این گوشی هوشمند، فوق‌العاده نازک به نظر می‌رسد و همچنین ظاهرا از فلز و شیشه ساخته شده است. پشت این دستگاه خمیده است و دوربین جلویی دقیقا زیر اسپیکر مکالمه یا بازر دستگاه قرار دارد. همچنین دو لنز دوربین نیز در پشت دستگاه قرار دارد و مابین آنها دو فلاش LED به چشم می‌خورد. اسکنر اثر انگشت و دگمه پاور گوشی نیز در پشت طرح مفهومی این دستگاه نشان داده می‌شود. در این طرح‌ها همچنین یک نوار بالای صفحه نمایش قرار دارد که “صفحه نمایش ثانویه” یا secondary display”” نام دارد. خروجی 3.5 میلی‌متری هدفون و همچنین خروجی Type- C USB  نیز در پایین دستگاه دیده می‌شود.

گفته می‌شود که این منبع خبری تعدادی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های دستگاه را نیز معرفی کرده است که عملا قابلیت‌های قدرتمندی هستند. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از صفحه نمایشAMOLED 5.7 اینچی QHD+  با نسبت تصویر به بدنه(Aspect Ratio) 18 به 9، 6 گیگابایت رم، سیستم صوتی Quad DAC  و با IP68 که یعنی این دستگاه ضد آب و گرد و غبار است. پردازنده دستگاه اسنپ دراگن 835 گوالکام 64 بیتی 8 هسته‌ای، یکی دیگر از قابلیت‌های قدرتمند این محصول معرفی شده است. دو دوربین پشتی این گوشی 16 مگاپیکسل است و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با شوتر Wide-angle نیز در جلوی دستگاه تعبیه شده است.

جالب است بدانید که این گوشی مجهز به یک دگمه فیزیکی در کناره سمت راست دستگاه است اما همانطور که در بالا ذکر شد، دگمه پاور و قفل گوشی در پشت دستگاه قرار دارد. امکان دارد این دگمه مخصوص دوربین این گوشی در نظر گرفته شده باشد.

طبق گفته این منبع خبری، گوشی LG V30 با دو ظرفیت حافظه 64 و 128 گیگابایتی معرفی شده و قابلیت شارژ سریع نیز دارد. همچنین، سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سفید برای این گوشی در تصاویر نشان داده می‌شود. برای دیدن میزان شباهت این طرح‌های مفهومی با نسخه نهایی این محصول باید مدتی منتظر بمانیم.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا