تکنولوژی

جایزه 10 هزار دلاری گوگل برای برنامه‌نویسان

خدمات و امکاناتی که توسط دستیار گوگل ارائه می‌شوند را اکشن (Action) می‌نامند و از دسامبر سال گدشته تمامی برنامه‌نویسان وطراحان می‌توانند با دسترسی به منابع آن، اکشن‌های مد نظر خود را طراحی و به گوگل ارائه کنند. در حال حاضر اکشن‌های بسیار مختلفی برای استفاده کاربران وجود دارند اما هنوز اکشنی بسیار کارآمد که بتوان از آن بیش از دیگر اکشن‌ها استفاده کرد، وجود ندارد. بنابراین گوگل از برنامه‌نویسان خواسته که اکشن‌های جدید خود را برای این دستیار طراحی کنند و از این رو مسابقاتی برگزار کرده که در آن جوایز نقدی و غیرنقدی مختلفی به برنامه‌نویسان اهدا خواهد کرد.

جوایز در چند بخش تقسیم خواهند شد که از جمله این بخش‌ها می‌توان به “بهترین اپلیکیشن طراحی شده توسط دانش‌آموزان” و “بهترین برنامه مدیریت زمان و فعالیت‌های روزانه” اشاره کرد. گوگل 3 جایزه را نیز برای افراد برتر در تمامی زمینه‌ها در نظر گرفته که نفر اول بلیط حضور در کنفرانس I/O، 10 هزار دلار و مجوز ورود به ساختمان مرکزی گوگل را دریافت خواهد کرد. نفر دوم 7500 دلار و یک گوگل هوم و نفر سوم نیز 5 هزار دلار و یک دستگاه گوگل هوم را دریافت خواهد کرد.

البته اخبار برگزاری این رقابت‌ها قبلا در کنفرانس I/O گوگل اعلام شده بود. برای ورود به این رقابت‌ها، برنامه‌نویسان بایستی ابتدا یک اکشن را طراحی و حداکثر تا 31 آگوست برای تاییدیه به گوگل ارسال کنند و در صورت تایید آن توسط گوگل، می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند. برندگان احتمالا در سه‌ماهه پایانی سال 2017 اعلام خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک اصلی و جزئیات بیشتر از جایزه گوگل

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا