تکنولوژی

تماس رایگان به آمازون اکو اضافه شد

آمازون درکنار معرفی “اکو شو” از اضافه شدن سرویس رایگان تماس و پیام صوتی برای تمامی کاربران محصولات اکو خبر داد. کاربران می‌توان با استفاده از دستورات صوتی برای برقراری تماس یا ضبط و ارسال پیغام‌های صوتی و همچنین خواندن پیام‌های دریافت شده استفاده کنند. این ویژگی جدید برروی اکو، اکو دات و اکو شو قابل استفاده خواهد بود. دارندگان این دستگاه‌ها حتی می‌توانند با افرادی که از اپلیکیشن الکسا بر روی گوشی استفاده می‌کنند نیز تماس بگیرند.

به‌کارگیری چنین ویژگی برای آمازون به دلایل متعددی یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود. اضافه شدن امکان برقراری تماس صوتی در این دستگاه‌ها تفاوت‌هایی دارد که دیگر دستگاه‌ها از آن بی‌بهره‌اند. امکان برقراری یا دریافت تماس در هرجای منزل بدون نیاز لمس یا نگه‌داشتن هیچ دکمه‌ای و تنها با دستورات صوتی، موجب برتری آمازون اکو به دیگر رقبا در این زمینه می‌شود.

درحال حاضر این ویژگی تنها برای دارندگان اکو و اپلیکیشن الکسا قابل استفاده است. اما بدون داشتن آمازون اکو، آیا دلیلی برای دانلود اپلیکیشن الکسا وجود دارد؟

لازم به ذکر است که این ویژگی بی‌نظیر موجب ارتقاء جایگاه آمازون اکو نسبت به دیگر رقبا از جمله گوگل و مایکروسافت خواهد شد. هیچ یک از دو رقیب اصلی آمازون از تماس صوتی پشتیبانی نمی‌کنند (البته فعلا) و آمازون نیز با استفاده از این فرصت موفق شده یکی از محبوب‌ترین آپشن‌های ممکن را به دارندگان اکو ارائه کند.

این مطلب را از دست ندهید: آمازون اکو شو رونمایی شد

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا