تکنولوژی

جزییات جدیدی از اکو شو، محصول بعدی آمازون

احتمالا فقط چند ساعت با معرفی رسمی محصول بعدی آمازون (  که احتمالا Echo Show نام دارد ) فاصله داریم اما بازار اخبار و شایعات پیرامون این بلندگوی خانگی هوشمند آمازون، تا آخرین دقایق نیز داغ است. این محصول ظاهرا “Echo Show” نام دارد و مجهز به یک صفحه نمایش است. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، قیمت این محصول به احتمال زیاد از بلنگوی اصلی اکو گران‌تر واز محصول قبلی معرفی شده آمازون – اکو لوک ارزان‌تر خواهد بود-  Echo Look زیر شاخه‌ای از آمازون اکو است که مجهز به دوربین است و هقته گذشته از طرف این شرکت معرفی شد.

بسیاری عقیده دارند که نام‌هایی که آمازون برای محصولات جدیدش انتخاب کرده است( Show و Look)، بچه‌گانه هستند اما ظاهرا بازخورد منفی نام‌های منتشر شده، تاثیر زیادی به روی مسئولان آمازون نداشته است و آنها مطمئن هستند که محصولات جدیدشان با استقبال خوبی از طرف مشتریان روبرو خواهد شد.

یکی از دلایل استقبال از بلندگوی اصلی اکو، قیمت مناسب آن بود. اکو هنگام عرضه، 190 دلار قیمت داشت و درحال حاضر همراه تمام قابلیت‌هایی که تا کنون معرفی شده، فقط 150 دلار قیمت دارد . اما طبق اخبار لو رفته،  آمازون شو 230 دلار قیمت دارد که احتمالا بسیاری از خریداران را از خرید خود منصرف می‌کند. اما به هر حال باید در نظر داشت که این افزایش قیمت به دلیل افزایش هزینه تولید دستگاه ایجاد شده و منطقی به نظر می‌رسد.

طبق اخبار درز پیدا کرده، آمازون شو همراه با یک صفحه نمایش و همچنین یک وب کم عرضه می‌شود و مانند آمازون اکوی اصلی، “صدا” به عنوان اساسی‌ترین رابط بین دستگاه و کاربر تلقی می‌شود. آمازون شو ظاهرا می‌تواند با استفاده از نمایش بصری، راحت‌تربا کاربر ارتباط برقرار کند. به علاوه این دستگاه گویا قادر است از طریق اینترنت تماس صوتی و تصویری نیز برقرار کند.

طبق گزارش‌ها، پیش فروش اکو شو از بیست و نهم اردیبهشت ماه آغاز و از تاریخ هفتم تیرماه، ارسال محصولات به متقاضیان انجام خواهد شد. قیمت این محصول از 299.99 دلار در آمریکا، 219.99 پوند در انگلستان و 239.99 یورو در آلمان شروع خواهد شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا