تکنولوژی

Uber Eats در هند آغاز به کار کرد

اوبر دیروز سرویس UberEats را درشهر بمبئی هند راه اندازی کرد. شرکت اوبر اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال جاری تعداد شهرهایی که از این سرویس پشتیبانی می‌کند را در کشور هند به 6 شهر افزایش دهد ولی تاکنون نامی از شهرهای منتخب برده نشده است. از آنجاکه شهر بمبئی یکی از سه قطب برتر تجاری هند است و همچنین جمعیت بزرگ 20 میلیونی دارد، برای آغاز به کار هر نوع سرویسی بهترین مکان است.

Bhavik Rathod، رئیس uber eats در هند در بیانیه‌ای اعلام کرد: “بمبئی شهری با صنعت غذایی پررونق و فرهنگ غذایی متنوع است. معرفی uber eats در هند و به خصوص شهر بمبئی، قدمی بزرگ در جهت گسترش و رونق این سرویس در سطح جهانی است”. اوبرایتز در سال 2014 در لس آنجلس تحت عنوان زیرمجموعه‌ای از برنامه اوبر آغاز به کار کرد و بعدا برنامه‌ای مستقل برای این سرویس طراحی شد. uber eats در ماه مارس سال گذشته، بعد از معرفی در کشور سنگاپور به آسیا وارد شد و طی مدت کوتاهی به شهرهای توکیو در کشور ژاپن و شهر بانکوک تایلند نیز وارد شد.

کشور هند به طور قطع یک فرصت جهانی بزرگ است و طبق پیشبینی‌ها جمعیت آنلاین این کشور تا تیر ماه بین 450 تا 465 میلیون نفر خواهد بود که این آمار به معنی دسترسی تعداد بیشتری از مردم به امکانات آنلاین مانند تاکسی، خودرو، غذا و غیره خواهد بود. به عنوان مثال، پیشبینی می‌شود فقط فروش در حیطه تجارت الکترونیک در این شهر تا سال 2020 به 48 میلیارد دلار برسد.

اوبر ایتس در شهر بزرگ بمبئی رقبای زیادی دارد مانند FoodPanda، Swiggy و Zomato سالهاست که در این حیطه فعالیت دارند. اوبر تا کنون اعلام نکرده است که قصد دارد چگونه با رقبایش برخورد کند ولی این شرکت همین حالا در دیگر شهرها، بیشتر تمرکز خود را به روی تهیه لیست جامع و اطلاعات کاملی از رستوران‌ها قرار داده است. این درحالی است که سرویس‌های دیگر مانند FoodPanda، بیشتر به روی حجم عرضه شده در بازار تمرکز دارند. اوبر همچنین برای رقابت با بزرگ‌ترین سرویس حمل و نقل آنلاین کنونی بمبئی Ola نیز خود را به خوبی آماده کرده است.

اوبر اخیرا تمرکز زیادی به روی سرویس ایتس متمرکز کرده است و قابلیت‌های جدیدی برای آن مانند ارائه پیشنهادات، مسیریابی قابل تنظیم برای رانندگان و گزینه‌های فیلترینگ جدید منتشر کرده است. این شرکت همچنین سرویس مدیریت رستوران‌ها را نیز به برنامه ایتز افزوده است که به شرکای رستوران‌دار اوبر کمک می‌کند به اطلاعات دقیق و جامعی دست پیدا کنند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا