تکنولوژی

می 6 شیائومی تنها در یک دقیقه تماما فروخته شد

شیائومی چینی فروش فوق‌العاده آخرین محصول خود Mi 6  را دو روز پیش آغاز کرد. با وجود اینکه طی این فروش ویژه فقط رنگ جت بلک این گوشی به فروش رسید،  ولی کمتر از یک دقیقه موجودی گوشی می 6 عرضه شده به اتمام شد. اما خبر خوب برای مشتاقان این گوشی این است که تنها باید یک هفته تا آغاز فروش بعدی صبر کنند.

طبق گزارش Gizmochina، شرکت شیائومی از همین حالا روز جمعه پنجم می را برای شروع دوباره فروش فوق العاده این محصول تعیین کرده است. هنوط مشخص نیست که در فروش فوق‌العاده بعدی چه رنگی قرار است به فروش برسد. گوشی می 6 علاوه بر جت بلک، در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، آبی و نقره‌ای سرامیکی عرضه خواهد شد.

گوشی می 6 همراه با صفحه نمایش ال سی دی 5.15 اینچی ، پردازنده  Qualcomm Snapdragon 835، 6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این گوشی همچنین دو دوربین دارد که مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی wide angle و سنسور 12 مگاپیکسلی Telephoto هستند. می 6 با باتری بزرگ 3.350mAh و سنسور اثر انگشت عرضه می‌شود و خروجی هدفون ندارد اما از خروجی USB Type-C پشتیبانی می‌کند.

قیمت شیائومی می 6 از 360 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی شروع شده و تا 420 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی می‌رسد. نسخه سرامیکی گوشی با 128 گیگابایت حافظه، کمی گران قیمت‌تر است و حدودا 435 دلار به فروش خواهد رسید.

مطلب مرتبط: شیائومی می 6 معرفی شد

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا