تکنولوژی

اوبر ایت جایگزین اوبر راش برای رستوران‌ها

طبق گزارشی ازQuartz ، اوبر تصمیم دارد سرویس ارسال محصولات یا UberRush را برای رستوران‌ها غیرفعال کند. این شرکت قصد دارد که در ازای این سرویس، UberEats را معرفی کند و رستوران‌ها را تشویق کند که بعد از این برای ارسال غذا به مشتریان خود، از این سرویس جدید استفاده کنند.

سرویس UberRush در ماه اکتبر سال 2015 راه اندازی شد و رستوران‌ها بیشتر از هر قشر تجاری دیگری برای ارسال سفارشات مشتریان خود، از این سرویس استفاده می‌کنند. UberRush که خدمات ارسال سفارشات سریع را برای کسب و کارهای مختلف عرضه می‌کند، به رقیبی برای سرویس‌های دیگری همچون Postmates و Delivery.com نیز تبدیل شد. طبق گزارش منتشر شده در Quartz، مسئولان اوبر اعلام کرده‌اند که رستوران‌ها بیش از هر واحد تجاری دیگری از UberRush برای ارسال سفارشات مشتریان خود استفاده می‌کنند و قرار است به زودی  استفاده رستوران‌ها از UberRush محدود شود. این درحالیست که خواروبار فروش‌ها و گل فروش‌ها همچنان می‌توانند از سرویس اوبرراش برای ارسال محصولات مشتریان خود استفاده کنند.

یکی از دلایل این تصمیم اوبر این است که سرویس اوبرراش از مجموعه رانندگان مشخصی استفاده می‌کند و زمانی که سفارش‌های ارسال غذا به اوج خود می‌رسد( مثلا زمان شام)، برای دیگر واحد‌های صنفی با کمبود راننده مواجه می‌شود. با دسته بندی  و جداسازی سفارشات مربوط به رستوران‌ها و معرفی اوبر ایت، این شرکت می‌تواند مدیریت بهتری به روی رانندگان و نحوه سرویس دهی خود داشته باشد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا