تکنولوژی

تصاویر احتمالی شیائومی Mi 6

از حضور مداوم شیائومی مدل Mi 6 در بازار گرم شایعات مدت‌ها می‌گذرد. اصولا بایستی یک تصویر واضح از طرح نهایی این محصول در ذهنمان داشته باشیم اما متاسفانه تصاویر لو رفته از این محصول آنقدر با یکدیگر در تضاد هستند که تقریبا هیچ سرنخی از طرح نهایی در دست نداریم. ناگفته نماند که امروز با یک سری تصاویر جدید از این دستگاه روبرو شدیم. این تصاویر که توسط Weibo منتشر شده، شباهات احتمالی زیادی به نسخه رسمی و اصلی این گوشی دارد، اما با استناد به تصاویر قبلی منتشر شده از این اسمارت‌فون، نمی‌توان از موسخ بودن این تصاویر اطمینان کافی داشت.

تصاویر که به صورن سیاه و سفید منتشر شده اند، خیلی کیفیتی مناسبی ندارند اما با این وجود چند بخش اصلی و مهم از این گوشی قابل رؤیت است. در قسمت پشتی، می‌توان خمیدگی‌ حاشیه گوشی را به طور واضح مشاهده کرد که مشابه ان را قبلا در مدل Mi Note 2 دیده‌ایم. این مدل طراحی با شایعات اخیر در رابطه با شباهات این دو مدل اسمارت‌فون همخوانی دارد. البته هنوز از کیفیت این دومدل گوشی که در ساخت آنها از سرامیک استفاده شده اطمینان کافی نداریم. در طرف دیگر طرح کلی این تصاویر با تصاویر زنده‌ای که در گذشته منتشر شده بود، تفاوت بسیاری دارد. در آن تصاویر قدیمی، تنها از یک دوربین در پشت استفاده شده بود در حالی که تصاویر جدید دوربین دوتایی را در بخش پشتی دستگاه نشان می‌دهند.

با دیدن عکس‌های به دست آمده از قسمت جلویی این گوشی، سردرگمی‌ها بیشتر هم می‌شود. منابع از سه مدل متفاوت از این گوشی نام برده‌اند که یکی از آنها مجهز به صفحه نمایش خمیده از دوطرف است. مدل بعدی از صفحه نمایش فول اچ‌دی، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و مدل “پرو” یا “پرایم” مجهز به صفحه نمایش QHD، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

سردرگمی‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود و احتمال استفاده ار چیپ‌های مختلف در مدل‌های سه گانه این اسمارت‌فون وجود دارد. یکی از منابع ادعا می‌کند که در مدل دارای صفحه نمایش خمیده از چیپ اسنپدراگون 835 و در مدل‌های ارزان‌تر از چیپ MediaTek Helio X30 استفاده شده است. یکی از شایعات اخیر نیز موجب افزایش هرچه بیشتر سردرگمی‌ها شد. این منبع ابتدا استفاده از چیپ اسنپدراگون 821 و بعدا اسنپدراگون 835 را اعلام کرد.

حقیقتا در حال حاضر کاملا سردرگم شده‌ایم و حتی نمی‌توانیم تاریخ دقیقی برای رونمایی از این محصول اعلام کنیم. احتمال رونمایی در ماه فوریه که کاملا منتفی است اما این ماه یا شاید هم ماه مارس زمان رونمایی از این محصول باشند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا