تکنولوژی

نوکیا 3310 با قیمت 1600 یورو!

برند ایتالیایی Caviar نسخه‌ای از گوشی جدید 3310 شرکت نوکیا رونمایی کرد که پرتره طلایی پوتین به روی آن نقش بسته است. این شرکت قصد دارد با ارائه طراحی متفاوت از این گوشی، نوکیا 3310 اختصاصی خود را به جای 49 یورو به مبلغ 1600 یورو به فروش برساند.

در وب سایت این شرکت در مورد این محصول چنین نوشته شده: “بازگشت گوشی افسانه‌ای 3310 به بازار سر و صدای زیادی به پا کرد و طراحان شرکت Caviar با اعمال تغییراتی در این گوشی، نسخه انحصاری و لوکس خود را که مزین به پرتره شخصیت روسی، ولادیمیر پوتین است، معرفی می‌کنند. ما یک گوشی مقاوم، خوش استایل، گران قیمت، با عمر باتری طولانی و آنتن دهی عالی به شما معرفی می‌کنیم که برای یک کاربر عادی کافی خواهد بود”.

از آنجا که این گوشی قابلیت اتصال به WiFi ندارد، شرکت Caviar  در این‌باره اعلام کرده است که با این گوشی آرامش و سکوت را به دنیای خود بازگردانید و از هجمه اخبار و اطلاعات دنیای مجازی فاصله بگیرید!

گوشی نوکیا 3310 جدید، قابلیت‌های اندکی دارد و عملا در مقایسه با انواع و اقسام گوشی‌های هوشمند موجود در بازار حرف خاصی برای گفتن ندارد، اما برای بسیاری از افراد ارزش نوستالژیک دارد و حالا نسخه طلایی این گوشی، می‌تواند تبدیل به یک گوشی خاص و یونیک شود.

تمرکز اصلی شرکت Caviar به روی بازار روسیه است و همیشه برای تغییر استایل گوشی‌های اپل معروف بوده است که با قیمت گران‌تر به فروش می‌رساند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا