تکنولوژی

بررسی Kyocera Rofre؛ موبایل قابل شست‌وشو

Kyocera به ساخت و معرفی گوشی‌‌های ضمخت و محکم و البته خیلی جذاب مشهور است. گوشی Rafre یکی از همین گوشی‌های جذاب این شرکت ژاپنی محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند این اسمارت‌فون را با خیال راحت و با آب و صابون بشویند. این ویژگی می‌تواند بسیار مفید باشد علی‌الخصوص اگر فرزندتان عادت دارد به گوشی شما دست بزند و آن را سیاه و کثیف کند. وقتی گوشی کثیف می‌شود، به جای پاک کردن می‌توانید به راحتی آن را داخل سینک ظرفشویی بیاندازید و مانند یک ظرف واقعی آن را بشویید!

این اسمارت‌فون در سه رنگ متفاوت عرضه می‌شود که البته از رنگ‌هایی استفاده شده که عموما در دیگر اسمارت‌فون‌ها دیده نمی‌شود. رنگ‌ها شامل صورتی روشن، سفید و آبی روشن می‌شود. این گوشی از صفحه نمایش از جنس ال‌سی‌دی 5 اینچی TFT، پردازشگر ناشناخته، 2 گیگابایت حافظظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در این گوشی جهت ارتقاء حافظه داخلی از درگاه microSD استفاده شده است. درکنار باتری 3000میلی آمپری، اندروید 7.0 Nougat نیز به طور پیش‌فرض بر روی این دستگاه اجرا می‌شود. از آنجایی که این محصول شرکت Kyocera تنها در ژاپن به فروش می‌رسد، یک آنتن داخلی جهت تماشای شبکه‌های تلویزیونی ژاپنی در آن تعبیه شده است. این ویژگی در خیلی از کشورهای آسیایی از جمله کره جنوبی و ژاپن از محبوبیت بالایی برخوردار است.

شرکت Kyocera چند برنامه آشپزی را نیز به صورت پیشفرض بر روی Rafre نصب کرده است. به نظر می‌رسد هیچ نگرانی برای دور نگه داشتن موادی همچون آرد یا دیگر ادویه جات از این گوشی وجود ندارد و می‌توانید به راحتی Rafre را در دست داشته و دستورالعمل‌های آشپزی خود را بدون نگرانی دنبال کنید. این گوشی‌ها از ویژگی پاسخ‌دهی به مکالمات بدون لمس صفحه بهره می‌برند، بنابراین برای پاسخ دادن به تماس‌های ورودی دیگر نیازی به لمس صفحه گوشی نخواهد بود و از این رو پاسخ‌دهی به مکالمات بدون کثیف شدن گوشی انجام خواهد گرفت. Kyocera Rafre واقعا گوشی جذابی است اما فعلا نمی‌توان درباره محبوبیت آن صحبتی کرد و از آنجایی که این گوشی در اواخر ژانویه رونمایی شده، حدث درباره مقدار فروش آن ممکن نیست. با این وجود فعلا برنامه‌ای برای فروش این اسمارت‌فون در خارج از سرزمین مادری Kyocera یعنی ژاپن وجود ندارد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    قیمت گوشی ردمی K30 پرو زوم شیائومی – Xiaomi Redmi K30 Pro Zoom

    ردمی نوت 10 پرو شیائومی در بنچمارک DXOMARK به چالش کشیده شد

    بررسی و نظرات کاربران در مورد گوشی می 8 پرو شیائومی – Xiaomi Mi 8 Pro

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا