ویروس کرونا

تکلیف برگزاری کنگره جهانی موبایل 2020 فردا مشخص می‌شود

کنگره جهانی موبایل 2020 به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای جهان، قرار است از 24 فوریه در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار شود. با این وجود، به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از شرکت‌های تکنولوژی مطرح دنیا از شرکت در این رویداد انصراف داده‌اند.

موسسه GSMA، برگزار کننده کنگره جهانی موبایل، اوایل این هفته بیانیه‌ای را منتشر و در آن اعلام کرد که این رویداد در هر صورت طبق برنامه برگزار می‌شود و قرار است بیش از 2800 شرکت در آن حضور پیدا کنند.

حال طبق گزارش منتشر شده توسط یک رسانه‌ اسپانیایی، موسسه GSMA قصد دارد روز جمعه جلسه‌ای برگزار کند تا در مورد برگزاری این رویداد تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

تا کنون بسیاری از کمپانی‌های مطرح دنیا از جمله ال جی، آمازون، انویدیا، اریکسون، سونی و TCL از شرکت در این رویداد انصراف داده‌اند. البته شیائومی گفته که قطعا در این رخداد شرکت می‌کند اما با این وجود کارکنان خود را از دفاتر شرکت در کشورهای اروپایی خارج خواهد کرد تا خطر انتشار این ویروس کشنده را به حداقل برساند.

البته هیچ اخباری از سوی این موسسه درباره این جلسه اعلام نشده بنابراین باید منتظر ماند و دید که این رویداد بالاخره برگزار می‌شود و هیئت رییسه این موسسه تصمیم به لغو این رویداد می‌گیرد.

منبع
GSMArena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا