موبایلویروس کرونا

اریکسون هم از کنگره جهانی موبایل 2020 انصراف داد

ترس از ویروس کرونا بزرگترین رویداد جهانی موبایل را وارد بحران می‌کند.

شرکت سوئدی اریکسون جدیدترین شرکتی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان از حضور در کنگره جهانی موبایل 2020 بارسلونا صرف نظر کرده است.

این شرکت گفته است به جای شرکت در این رویداد تصمیم گرفته در رویداد کوچکی که در آینده به نام Ericsson Unboxed برگزار می‌کند محصولات جدیدش را معرفی کند.

شرکت اریکسون در بیانیه‌ای که در این زمینه منتشر کرده آورده است: سلامت و امنیت کارمندان، مشتریان و سایر ذینفعان بزرگترین الویت این شرکت است. در این بیانیه که به امضای مدیرعامل آن رسیده آمده است که این تصمیمی نبوده که ساده اتخاذ شده باشد چراکه این رویداد بسیار مهمی است اما این تصمیمی است که از مسوولیت پذیری نشات می‌گیرد.

ویروس کرونا تاکنون 638 نفر را کشته و هزاران نفر را به خصوص در چین مبتلا کرده است.

اریکسون بعد از ال جی دومین سومین شرکتی است که از حضور در کنگره جهانی موبایل 2020 بارسلونا صرف نظر می‌کند. شرکت چینی ZTE هم گفته است که کنفرانس خبری خود در بارسلونا را لغو می‌کند اما سایر برنامه‌های این شرکت در این رویداد برقرار است.

به جز اینها سایر شرکتها هم از تمهیداتی برای حضور در این رویداد خبر داده‌اند از جمله شرکت هواوی گفته است که کلیه مدیران و کارکنانش را پیش از اعزام به بارسلونا قرنطینه کرده است تا از نداشتن ویروس مطمئن شوند. شرکت ZTE هم تمهید مشابهی را برای حضور کارکنانش در کنگره جهانی موبایل به کار گرفته است. مدیران شرکت ZTE برای دو هفته در اروپا قرنطینه می‌شوند اما سایر کارکنان این شرکت که قصد سفر به کنگره جهانی موبایل را دارند قرار است در خود چین قرنطینه شوند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا