تکنولوژی

چگونه مصرف باتری ساعت اپل را کاهش دهیم؟

بیشتر صاحبان ساعت اپل قادر هستند یک روز کامل از ساعت خود بدون نیاز به شارژ دوباره استفاده کنند اما تعدادی زیادی از کاربران این محصول نیز عنوان کرده‌اند که باتری این ساعت هوشمند در ساعات پایانی روز دیگر جواب‌گو نیست. در ادامه قصد داریم شیوه استفاده از “حات ذخیره شارژ” و یا “Power Reserve Mode” را در اپل واچ توضیح دهیم.

زمانی که حالت ذخیره انرژی را برای ساعت هوشمند اپل انتخاب می‌کنید، دستگاه شما همه فعالیت‌های متفرقه به جز نمایش زمان را متوقف می‌کند. بعد از فعال کردن این حالت در ساعت دیگر هیچ نوتیفیکیشن دریافت نمی‌کنید وتمام قابلیت‌های ردیابی ورزشی از کار می‌افتد و همچنین دیگر قادر نخواهید بود از هیچ کدام از برنامه‌های نصب شده به روی ساعت خود استفاده کنید.

چگونه “حالت صرفه جویی انرژی ” را در اپل واچ فعال کنیم؟

– به Control Center دستگاه خود بروید.

– به روی آیکون باتری در گوشه بالایی سمت چپ، جایی که میزان شارژ باقی مانده نمایش داده می‌شود، ضربه بزنید.

– با کشیدن صفحه به سمت راست، به منوی بعدی یعنی قسمت “Power Reserve Confirmation Screen” بروید.

– با ضربه به روی آیکون “Proceed” حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی را برای ساعت خود فعال کرده‌اید.

نکته دیگر اینکه تا زمانی که اپل واچ خود را از حالت صرفه جویی خارج نکنید، دستگاه فقط زمان را به شما نشان خواهد داد(که دقیقا در تصویر زیرنمونه آن‌را مشاهده می‌کنید)

چگونه از حالت Power Reserve  خارج شویم؟

برای خروج از حالت صرفه جویی، کافی است تا دگمه خاموش روشن کردن ساعت را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که لوگوی اپل پدیدار شود. اپل واچ شما ریبوت شده و بعد از آن  به حالت عادی باز خواهد گشت و میزان باتری نیز مانند سابق استفاده خواهد شد. پس زمانی که ساعت خود را از این حالت خارج می‌کنید، مطمئن شوید که شارژر دستگاه در دسترستان قرار دارد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا