تکنولوژی

نوکیا 3310 به بازار برمی‌گردد

نوکیا 3310 یک گوشی همراه نمادین از دوران اولیه گوشی‌های تلفن همراه است. طبق شایعات منتشر شده این گوشی که به دلیل طراحی فوق العاده محکم و باتری قدرتمند آن و البته بازی Snake II مشهور بود، قرار است با ظاهری مدرن به بازار برگردد. شایعات پیرامون خبر بازگشت نسخه جدید این گوشی حاکی از آن است که یک شرکت فنلاندی سازنده گوشی‌های همراه با دریافت مجوز ساخت گوشی‌های شرکت نوکیا قرار است سری جدید گوشی کلاسیک 3310 را در کنگره جهانی موبایل(MWC) با قیمت 62 دلار معرفی کند.

علاوه بر انتشار خبر بازتولید نوکیا3310 ظاهرا شرکت نوکیا نیز قصد دارد، گوشی‌های اندرویدی جدید دیگری را نیز در کنگره جهانی موبایل معرفی کند. طبق گزارش‌ها، این گوشی‌های جدید نوکیا 5 و نوکیا 3 نام دارند که همراه با سیستم عامل اندروید نوگت و به ترتیب با قیمت تقریبی 210 دلار و 157 دلار عرضه خواهند شد.

نوکیا 5 ظاهرا قرار است با صفحه نمایش 5.2 اینچی و رزولوشن 720p، 2 گیگابایت رم، دوربین 12 مگا پیکسلی و پردازنده Snapdragon 430 عرضه شود. درمورد نوکیا 3 فعلا اطلاعات زیادی در دست نیست، اما ظاهرا این محصول قرار است نسخه اقتصادی مدل جدید باشد.

ازآنجا که گوشی نوکیا 6 که مدتی قبل معرفی شد، قابلیت‌های بالاتری نسبت به ویژگی‌های ذکر شده برای نوکیا 5 و نوکیا 3 دارد، دوستداران و طرفداران نوکیا ممکن است با دیدن این وِیژگی‌ها کمی نا امید شوند. نوکیا 6 همراه با صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080 P ، رم 4 گیگابایتی، دوربین 16 مگا پیکسلی و با قیمت 263 دلار به بازار معرفی شد.

کنگره جهانی موبایل در تاریخ 26 فوریه برگزار خواهد شد و به زودی مشخص می‌شود که این شایعات تا چه میزان صحت داشته است. اخبار کنگره جهانی موبایل را در آی‌تی‌ایران دنبال کنید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا