تکنولوژی

چرا آيفون ۷ جت بلک خوب نیست؟

گوشی هوشمند  iPhone 7  جت بلک و iPhone 7 Plus جت بلک شاید یکی از زیباترین گوشی‌های کنونی بازار باشد. رنگ مشکی براق قاب این گوشی بدون شک خیره کننده است و بی دلیل هم نیست که اپل برای تبلیغ آیفون ۷ این رنگ آیفون را در نظر گرفته است.  با این وجود، این رنگ از گوشی آیفون به محض خروج از جعبه، بسیار مستعد خش افتادن است و همچنین آثار جای انگشت و لکه چربی نیز خیلی راحت به روی آن شکل می‌گیرد و باقی می‌ماند.

شرکت اپل هنگام معرفی آیفون 7 و 7 پلاس، به طور مستقیم به این سطح از ظرافت این رنگ از آیفون 7 اشاره نکرد اما بعدا پستی در این باره در وب سایت خود منتشر کرد:

” سطح فوق العاده براق آیفون Jet Black ، طی 9 مرحله آنادایزینگ آلمینیوم(فرایندی که با شکل گیری یک لایه نازک اکسیدی بر روی قطعات آلومینیوم باعث افزایش توان و مقاومت در برابر خوردگی ایجاد می‌شود) و فرآیند صیقل دادن به دست می‌آید. سطح این گوشی دقیقا مثل دیگر محصولات اپل از جنس آلومینیوم مقاوم است، با این وجود در سطح فوق براق آن ممکن است حین استفاده ، خش‌های کوچکی دیده شود. ما به مشتریان این محصول، پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از این اتفاق، از قاب محافظ برای گوشی خود استفاده کنند.”

کاربران آیفون Jet Black،  عکس‌های زیادی از گوشی‌های خط و خش دار خود در شبکه‌های مختلف منتشر کردند ، یکی از این عکس‌ها ، آیفونی را نشان می‌دهد که تنها 3 ماه از خرید آن می‌گذرد ، با این وجود به طرز ترسناکی پر از خط و خش شده است.

در زیر عکس‌های یکی از کاربران سایت Reddit را مشاهده می‌کنید که وی با کیفیت بالا از آیفون خود منتشر کرده است . همانطور که می‌بینید،به روی آیفون این کاربر با گذشت تنها 2 هفته از خرید این دستگاه، این تعداد خش افتاده است.

یکی دیگر از کاربران سایت، عکس گوشی آیفون 7 خود را منتشر کرد که علاوه بر خط و خش‌های فراوان، جای انگشت و لکه های چربی به و ضوح روی قاب آین دیده می‌شد.

عکسی از کاربر دیگری را در زیر مشاهده می‌کنید که با استفاده از یک فیلتر عکاسی، خش‌های فراوان روی قاب آیفون را بسیار واضح‌ نشان می‌دهد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫948 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا