تکنولوژی

Misfit اولین ساعت هوشمندش را معرفی کرد

کمپانی Mistifi ، سازنده زیورآلات پوشیدنی کم مصرف که سال گذشته توسط گروه The Fossil خریداری شد، به تازگی ساعت هوشمند مجهز به صفحه لمسی خود را معرفی کرد.

این ساعت هوشمند کهVapor   نام دارد، مجهز به صفحه نمایش لمسی 1.4 اینچی فول AMOLED ، جی‌پی‌اس، سنسورهای ضربان قلب اپتیکال و باتری قدرتمند با 2 روز کارکرد است.

پردازنده این ساعت Qualcomm’s Snapdragon Wear 2100 است و مجهز به بدنه استیل ضد خش و بندهای چرمی قابل تعویض است.

Mistifi اشاره‌ای به سیستم‌عامل این ساعت هوشمند نکرده است اما طبق چیزی که از تیزرهای تبلیغاتی می‌توان فهمید، احتمالا سیستم‌عامل این ساعت یکی از شاخه‌های اندروید خواهد بود که مخصوص کشور چین ساخته شده چراکه بازار عظیم این کشور برای شرکت Mistifi اهمیت بالایی دارد. این شرکت همچنین اعلام کرده که نسخه نمایش داده شده این ساعت، آخرین نسخه نبوده است.

شرکت Mistifi از سال 2012 تا کنون، ابزارهای پوشیدنی فراوانی تولید کرده است که بیشتر آنها دستگاه‌های ردیاب ورزشی بوده‌اند. البته این شرکت بعد از خریداری‌شدن توسط Fossil، چند ساعت مچی دیگر نیز تولید کرد( مانند Phase Wristwatch) اما این محصول یک ساعت عادی بود و مجهز به صفحه لمسی نبود. این ساعت‌های عادی، عمر طولانی‌تری از  ساعت‌های هوشمند دارند و همچنین قادر به اجرای نرم‌افزارهای متفاوت هم هستند.

ساعت هوشمند Vapor قرار است اواخر سال 2017 با قیمت 199 دلار عرضه ‌شود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا