تکنولوژی

لنوو سرفیس مایکروسافت را کپی کرد

شرکت لنوو از آخرین تبلت 2 در 1 خود یعنی ‌Miix 720 پرده برداری کرد. این محصول که در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد، هم از لحاظ ظاهر و هم از لحاظ کاربرد ، بسیار خوب خود را نشان داد.

سری Mix کاملا قدرتمند وارد میدان شده است. Miix 510، محصول سال 2016 نیز توانست رقابت خوبی با مایکروسافت سرفیس داشته باشد و حالا لنوو قصد دارد با معرفی 720، با سرفیس پرو 4 مایکروسافت رقابت کند. البته این رقابت خالی از خلاقیت است و لنوو دقیقا سرفیس مایکروسافت را کپی کرده است.

این تبلت با صفحه نمایش 12 اینچی، کیفیت تصویر 2.880 در 1.920 یا QuadHD+ ارائه می‌شود. این محصول همچنین به پردازنده نسل 7 اینتل، Core i7 و گرافیکIntel HD Integrated Graphics 620 نیز مجهز است. 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه نیز از دیگر قابلیت‌های این تبلت است و با وجود این ویژگی‌ها، قیمت بسار کمتری نسبت به سرفیس دارد. این تبلت 999 دلاری سعی دارد تا دستگاهی باشد با قدرت سرفیس و قیمتی بسیار پایین‌تر، اما باید دید آیا مردم حاضر هستند این مدل را خریداری کنند یا خیر.

حمل‌ونقل آسان بودن یکی از ویژگی‌های تبلت‌های محبوب است که 720 هم از آن بهره برده است. لنووو با شاسی فلزی به قطر 14.6 میلی متر( به همراه کیبورد) و وزن 1.1 کیلوگرم، این تبلت را بسیار سبک و نازک تولید کرده است که هم‌زمان  برای انجام کارهای مختلف نیز مناسب است و این نازکی تاثیر منفی در عملکر و کاربرد این دستگاه ندارد.

از دیگر قابلیت های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این تبلت مجهز به سیستم تشخیص چهره Windows Hello برای ورود است.

پشت صفحه نمایش، یک نکهدارنده نیز تعبیه شده که قابلیت تنظیم صفحه تا 150 درجه را دارد و در هر شرایطی قادر است صفحه را نگه دارد.

خروجی‌های این تبلت برای سری Miix جدید است. در مدل 720، یک خروجی تاندربولت 3 تعبیه شده که قابلیت انتقال اطلاعات تا سرعت 40 گیگابایت در ثانیه و پخش تصاویر 4K را دارد. دیگر خروجی‌های این تبلت عبارتند از USB 3.0 ، USB 2.0، جای کارت MicroSD و خروجی هدفون.

شرکت لنوو ادعا کرده است که باتری این تبلت با یک بار شارژ 8 ساعت استفاده مداوم را پشتیبانی می‌کند.

کیبورد این تبلت به راحتی به صورت مغناطیسی به تبلت متصل می شود و کاربرد نسبتا راحتی دارد. این تبلت اوایل ماه آوریل برای خرید به بازار معرفی خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫1,036 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا