تکنولوژی

حذف پیام‌های ارسال شده در تلگرام

آپدیت جدید پیام‌رسان محبوب تلگرام برای کاربران آماده دانلود شده است. آپدیت جدید اپلیکیشن را به ورژن 3.16 تغییر خواهد داد و با ویژگی‌های جدیدی همراه است، از جمله مهمترین ویژگی این آپدیت لغو پیام‌های ارسال شده و حذف کردن آن است. کاربران می‌توانند پیام‌های ارسال شده را تا 48 ساعت پس از ارسال حذف کنند.

آپدیت جدید کاربرد تازه‌ای از شبکه را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد. همانطور که از اسم آن مشخص است، این بخش دقیقا مقدار دیتای استفاده شده در حالت اینترنت موبایل و یا wi-fi را به کاربران نشان می‌دهد.

همچنین تغییراتی در بخش اندرویدی به وجود خواهد آمد. برای مثال، پشتیبانی از GBoard(کیبورد گوگل)، اضافه شدن منوی سریع به همراه چت‌های مکرر به صفحه هوم گوشی‌های مجهز به انروید 7.1 و اضافه شدن ایموجی‌های Cowboy، clown، sick به کیبرد تلگرام از جمله‌ این تغییرات هستند.

تغییرات دیگری مختص پلتفورم‌های اندوریدی وجود دارد، برای مثال پیام‌های ارسال شده از طرف یک مخاطب در یک دسته قرار می‌گیرند و همچنین لیستی از فایل‌های دانلود شده اخیر نیز در صفحه مشترک نمایش داده خواهد شد و در پایان از این به بعد می‌توانید از آدرس “t.me” به جای آدرس “telegram.me” استفاده کنید.

نسخه جدید تلگرام را می‌توانید از پلی استور گوگل و اپ استور اپل دانلود کنید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا