تکنولوژی

جذب 2.3 میلیون دلار سرمایه توسط استارت‌آپ امنیتی

سال 2013 گزارشی در رابطه با راه‌اندازی استارت‌آپ Wallarm منتشر کردیم. Wllarm استارت‌آپ در زمینه امنیت وب است که با هدف محاظت کسب‌ و کارهای مختلف در برابر هکرهای فعال در سطح اپلیکیشن فعالیت می‌کند. تیمی از هکرهای کلاه سفید بازنشسته که به کمپانی‌های روسی مانند “Mali.ru”، “Yandex” و “Parallels” در مقابل تهدیدهای امنیتی کمک می‌کردند. در کشوری مانند روسیه که پول درآوردن کار سختی شده، خیلی تعجب ندارد که “Wallarm” دوباره به ایالات متحده بازگشته است.

“Wallarm”حالا و پس از ورود به “Y Combinator” که به عنوان شتاب دهنده استارت‌آپ‌ها شناخته شده، موفق شد 2.3 میلیون دلار سرمایه جذب کند. این رقم از مشارکت شرکت سرمایه گذاری “Partech Ventures”، سرمایه گذاری شرکت “Gagarian capital”، چند شرکت متخصص امنیتی و شرکای “Y combinator” به دست آمده است.

این استارت‌آپ موفق به اخذ مدرک S16 از شرکت “Y Combinator” شده و اعلام کرده که تابستان امسال به سودآوری رسیده است.

استارت‌آپ “Wallarm” در حال حاضر به 100 مشتری خدمت رسانی می‌کند که شرکت‌های “Automattic”، “Parallels”، “Wargaming” و “Yandex” از جمله مشتریان این استارت‌آپ به حساب می‌آیند. این شرکت همچنین در حال استفاده از هوش مصنوعی جهت یادگیری نوع حملات هکرها است و با دادن پاسخ امنیتی به آنها سیستم از نحوه تکامل قدرت دفاعی خود آگاه می‌شود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا