تکنولوژی

عرضه کیبورد Gboard برای گوشی‌های اندرویدی

بهار امسال گوگل از یک مدل کیبرد فوق‌العاده با قابلیت جستجو و نمایش ایموجی و “GIF”ها رونمایی کرد. مشکل اینجا بود که این کیبرد تنها برای سیستم عامل iOS منتشر شده بود و نه اندروید. حال به نظر می‌رسد که این هفته نسخه 6 “Gboard” برای اندروید نیز قابل استفاده خواهد بود.

گوگل هنوز به طور رسمی زمان این تغییرات را اعلام نکرده است، اما معمولا آپدیت‌های جدید این شرکت در روز چهارشنبه رونمایی می‌شود. درباره تغییرات این برنامه باید بگوییم که آپدیت جدید این برنامه تمامی جذابیت‌هایی که انتظار آن را می‌کشیدید به همراه دارد اما یکی از بزرگترین ویژگی‌های آن به صورت پیش‌فرض فعال نشده است و این مسئله ممکن است کمی نا‌امید کننده باشد. برای مثال، لوگوی “G” که دسترسی به جستجوی گوگل را فراهم می‌کند، به صورت پیش فرض فعال نیست و کاربران باید با مراجعه به قسمت تنظیمات کیبرد این ویژگی را در قسمت جستجو فعال کنند. همچنین در صورت نیاز، امکان تغییر تعداد ردیف‌های کیبرد نیز وجود دارد.

اضافه شدن گزینه‌های جدید در بخش اموجی و گیف‌ها برای خیلی از کاربران خبر مهمی است. گوگل پشتیبانی از گیف‌ها را برای کاربران اندروید 7.1 و برنامه‌های به خصوصی راه‌اندازی کرده است. حالا دکمه‌ی “گیف” برای کاربران فعال شده است اما برای اپلیکیشن‌هایی که گیف را ساپورت نمی‌کنند، این گزینه غیر فعال خواهد بود. همچنین امکان جستجوی اموجی مورد نظرتان در این کیبرد وجود دارد و حتی نتایج جستجو در صورت وجود غلط املایی نیز نمایش داده خواهد شد.

آپدیت “Gboard” احتمالا این هفته برای اندروید اجرا شود و انتظار می‌رود بخش اصلی این اجرا در روز چهارشنبه مشاهده شود. اما در صورت تمایل می‌توانید با دانلود فایل “Apk”، به صورت دستی آن را نصب کنید.

دانلود گوگل کیبورد

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫2,997 دیدگاه ها

  1. 다양한 테마의 슬롯을 즐길 수 있는 250개 이상의 게임으로 구성된 프라그마틱 플레이의 슬롯 포트폴리오를 세계 시장에서 즐겨보세요.
    프라그마틱 플레이

    프라그마틱 슬롯에 대한 정보가 정말 유용했어요! 더불어, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 새로운 내용을 찾아보세요. 함께 지식을 나누면 좋겠어요!

    https://www.naugblog.com
    https://habermahmutlar.com/hot/
    https://www.b4closing.com

  2. 현재 프라그마틱 게임은 iGaming에서 선도적이며 독창적이고 표준화된 콘텐츠를 제공하는 주요 제공 업체 중 하나입니다.
    PG 소프트

    프라그마틱에 대한 글 읽는 것이 정말 즐거웠어요! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 공유하고 있어요. 함께 발전하며 더 많은 지식을 쌓아가요!

    https://www.12315lt.cn/
    https://www.12315pc.cn/
    https://sabfaro.com/link/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا