تکنولوژی

قلم سه بعدی برای پرینت اجسام در حین طراحی

تکنولوژی پرینت سه بعدی این روزها بسیار محبوب است.یکی از بزرگ ترین مزایای ان این است که به جای صرف هزینه‌های گزاف، می‌توان اشکال فیزیکی را به راحتی و با کمترین هزینه تولید کرد که البته برای استفاده از این تکنولوژی، باید طرز کار با نرم افزارهای طراحی سه بعدی آشنا باشید. خود دستگاه‌های پرینتر سه بعدی نیز بسیار گران قیمت هستند. اگر جزو دسته کاربران عادی و یا هنرمندان هستید، روش‌های مقرون به صرفه تری در اختیار دارید تا از این تکنولوژی بهره ببرید که شاید حتی بسیار سرگرم کننده تر باشد.

به تازگی به  قلم جادویی Soyan 3D Printing Pen تولید شده که با استفاده از این وسیله می‌توانید اشکال سه بعدی بی نظیری در هوا خلق کنید.

این قلم  جادویی بسیار سبک  و کار کردن با آن نسبتا آسان است. سرعت خروج رشته های پلاستیکی را می‌توانید کنترل کنید که همین موضوع می‌تواند به خلق بی نقص اشکال مختلف کمک کند.

 با این قلم می‌توانید به صورت عمودی یا افقی طرح‌هایی را بکشید و این یعنی می‌توانید خیال‌پردازی های خود را از صفحه کاغذ جدا کنید. خلاقیت اینجا حدومرزی نمی‌شناسد. این قلم استثنایی، نوارهای باریک از پلاستیک گرم شده را بیرون می‌دهد که به محض بیرون آمدن سفت می‌شود و از این طریق می توان اشکال مختلف را در هوا ایجاد کرد.

هم مردان ، هم زنان، هم کودکان و هم بزرگسالان به راحتی می ‌توانند از این قلم استفاده کنند و اشکال مختلف را بدون هیچ محدودیتی خلق کنند. این وسیله برای توسعه قوه تخیل کودکان می‌تواند بسیار کارامد باشد و خلاقیت را در آنها پرورش دهد.

بسته عرضه شده این محصول شامل یک قلم طراحی سه بعدی،آداپتور برق،دفترچه راهنما و رشته‌های پلاستیکی طراحی سه بعدی است و با قیمت 39.66 دلار در سایت آمازون به فروش می‌رسد.

منبع : آي تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا